• Kaxmaja

Let`s dance 2008

Välkomna att vrida och vända på ALLT som händer i och omkring let`s dance.
    Ikväll börjar det med ett Let`s dance bjuder upp program

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 22:02
    NY TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m30713808.html
  • Svar på tråden Let`s dance 2008
  • Freida

Det är alltså ok att klaga på diverse tjejers mage, hårfäste, hmm... vad var det mer? Uttalanden... men INTE på KP?

• Squeezetoy

Kan inte annat än hålla med om benen på DAnnys partner, sååå läckra. Påpekade som för sambon förra veckan, men han hade inte riktigt samma smak som mig.

Sen det där med vad de har för kläder på sig. Tycker att den där klädskapar-nissen, de hade ju något reportage om honom i någon av de tidigare säsongerna, verkar favorisera vissa personer. T ex får Karin DaSilva ofta spektakulära klänningar, förra säsongen hade t ex alltid Anna Sahlin speciella klänningar, sen får vissa andra "nöja" sig med enklare mer tråkiga kläder. Varje säsong har han vissa favoriter verkar det som, både bland proffsen och de tävlande.

• Mamasnest

Är det inte Tinas danspartner som har en kraftig ådra i pannan? Jag och sonen satt och funderade på hur hans barn skulle se ut om mamman var Dilba. En kraftig på pannan panna täckt av hår?! *ryser*
    Gud vad hemsk jag är som retar mig på såna saker. Generad

Trebarnsmamma på heltid
  • SandyL
    Mamasnest skrev 2008-02-02 22:16:18 följande:
    Är det inte Tinas danspartner som har en kraftig ådra i pannan? Jag och sonen satt och funderade på hur hans barn skulle se ut om mamman var Dilba. En kraftig på pannan panna täckt av hår?! *ryser* Gud vad hemsk jag är som retar mig på såna saker.
    hihi joo han har värsta ådran i pannnan, han gör så roliga miner!!!
  • Frk Svår

För min del får du klaga på KP hur mycket du vill

JAG tycker att han är charmig än så länge. Smaken är ju som baken

Freida skrev 2008-02-02 21:03:09 följande:
    Det är alltså ok att klaga på diverse tjejers mage, hårfäste, hmm... vad var det mer? Uttalanden... men INTE på KP?
  • Frk Svår

Den där ådran måste jag missat helt. Jag tycker att han är skitsöt!

Men är han gay eller inte?!?!

• SandyL
    Frk Svår skrev 2008-02-03 12:25:07 följande:
    Den där ådran måste jag missat helt. Jag tycker att han är skitsöt! Men är han gay eller inte?!?!
    hmm jag tror inte han e gay...men björn e väl det?
  • SandyL
    Frk Svår skrev 2008-02-03 12:30:27 följande:
    Vem är Björn?
    han som dansade med susanne
Svar på tråden Let`s dance 2008