• Kaxmaja

Let`s dance 2008

Välkomna att vrida och vända på ALLT som händer i och omkring let`s dance.
    Ikväll börjar det med ett Let`s dance bjuder upp program

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 22:02
    NY TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m30713808.html
  • Svar på tråden Let`s dance 2008
  • elegi
    Hannapanna72 skrev 2008-02-29 23:07:02 följande:
    Men är han verkligen så dålig då?
    Det är Danny du menar eller hur??
    Jag tiitade igenom på tv4´s hemsida och tyckte inte att Danny var så dålig inte så att han förtjänade att åka ut, men å andra sidan är väl jag som de flesta som röstar (gör det inte själv) kan inte ett smack om dans egentligen, skulle en bunt folk som kan massor om dans rösta skulle naturligtvis utgången se annorlunda ut.
    Alexandra 7 år (astma & laktos), Sebastian 4½ år (astma,laktos,soja,ägg)
  • tinna
    HimmelochHelvete skrev 2008-03-01 08:26:36 följande:
    hoppas at ni som klagar har röstat ocksåjag röstar och så länge jag gör det kan jag inte klaga....då har jag gjort mitt för att få behålla den jag vill iafBeverlyja jag kan förstå din frustration, har också blivit galen flera ggr då man ser vilka som har potential på riktigt. men som du säger det är ett underhållningsprogram så man får ta det för va det är
    Men då måste jag ju få klaga iaf för jag röstade minst 10 gånger på linda igår. Tycker dom är så himla duktiga!
    I tried to live alone, but lonley is so lonley alone /ur Mikas Any other world
  • SandyL

synd att daniel o linda åkte faktiskt...

dannys danspartner verkar blitt riktigt sur efter juryns poängbedömning?!

tina va som vanligt riktigt bra, tonys kommentar att det va brist på energi lr vad det va han sa, haha det stämde ju verkligen INTE!

tony gillar jag, så bra!

matte ---> mumma!

• PiaMaria

jag e inte så insatt i lets dance, men en nyfiken fråga....dansarna som heter Da Silva i efternamn...e dom syskon eller?

• SandyL

japp

PiaMaria skrev 2008-03-01 09:47:10 följande:
    jag e inte så insatt i lets dance, men en nyfiken fråga....dansarna som heter Da Silva i efternamn...e dom syskon eller?
  • Squeezetoy

Ja, Dannys partner verkade upprörd iofs, men ärligt så tror jag det var på Danny. Det hade jag varit. OK, Danny har säkert ett schema med spelningar och sånt han måste göra, men herregud. Han är väl en hyfsat vuxen människa i alla fall och då behöver man knappats fira sin födelsedag precis på dagen, dessutom lät det ju mer eller mindre som att han hade supit skallen av sig och varit bakis dagen efter och därför inte skött träningen. Sen låter det så fruktansvärt dåligt också när man står och ursäktar sig så också. Fel att säga att man inte tränat tillräckligt.
    Vadå "när det har suttit har det suttit". Ja, koreografin kanske har suttit några gånger. Men det var ju knappast juryn enda klagomål. Det är förresten inte första gången de fått klagomål på att de inte kan koreografin heller.

• tröttmor
    Bevabus skrev 2008-02-29 23:17:52 följande:
    Jag är dansare (vet därmed hur en bra dans ser ut) och tyckte att det var för jävligt när dom lät tittarna rösta på sånt här. Men jag fick till slut svälja min stolthet och inse att det faktiskt är menat att vara ett underhållningsprogram och då blir det såhär. Man får ta det med en nypa salt.Men tro mig, jag vrider fortfarande knytnäven i fickan när jag ser ett par som har möjligheter, åka ut!
    Och ett sånt par var definitivt Richard och Cecilia
  • Bevabus

absolut! utan att tveka!
    det var därför Cissi grät när dom åkte ut. hon är dansare och VISSTE att dom regerande dansgolvet. men det är ju inte som att hon kan klaga på beslutet. så hon var tvungen att åka hem utan att ha fått tagit ut allting till den gräns att det inte går längre :/

tröttmor skrev 2008-03-01 11:57:19 följande:
    Och ett sånt par var definitivt Richard och Cecilia
  • Kaxmaja
    De är ett underh¨llningsprogram. De flersta av oss som tittar kan ingenting om dans. Vi ser vad som vi tycker ser bra ut sen har de mycke att göra med vem som dansar oxå. Så e de bara. Vill man se ren danstävling får man nog skippåa lets dans
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Bevabus

precis eller så knyter man näven i fickan som jag

Kaxmaja skrev 2008-03-01 14:48:23 följande:
    De är ett underh¨llningsprogram. De flersta av oss som tittar kan ingenting om dans. Vi ser vad som vi tycker ser bra ut sen har de mycke att göra med vem som dansar oxå. Så e de bara. Vill man se ren danstävling får man nog skippåa lets dans
Svar på tråden Let`s dance 2008