• Kaxmaja

Let`s dance 2008

Välkomna att vrida och vända på ALLT som händer i och omkring let`s dance.
    Ikväll börjar det med ett Let`s dance bjuder upp program

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 22:02
    NY TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m30713808.html
  • Svar på tråden Let`s dance 2008
  • elegi
    HimmelochHelvete skrev 2008-03-07 18:47:49 följande:
    haha okej,.,,,då klagar ni inte om danny åker ut heller hoppas jag eftersom ni inte hjälper han fast hade jag fått välja så hade jag haft kvar dem alla nu, de är bra och speciella på sitt eget lilla vis allihop., sorgligt vem som än åker ju
    Nej precis, jag kommer att tycka att det är tråkigt om Danny åker ut men kan inte klaga och tycka att det är fel, liksom inte min rättighet som ickeröstare , fö kommer jag att titta på Så ska det låta först sen ser jag lite på svt hemsida om hur dom dansat (missar ju tyvärr juryns kommentarer) sen ser jag sista 30 minuterna och självklart sista delen men istället får jag titta på reprisen på söndag om ajg vill höra kommentarerna.
    Alexandra 7 år (astma & laktos), Sebastian 4½ år (astma,laktos,soja,ägg)
  • Bevabus

näerå lovar haha

eller hur, håller helt med. Jag menar, alla kan ju dansa!

HimmelochHelvete skrev 2008-03-07 18:47:49 följande:
    haha okej,.,,,då klagar ni inte om danny åker ut heller hoppas jag eftersom ni inte hjälper han fast hade jag fått välja så hade jag haft kvar dem alla nu, de är bra och speciella på sitt eget lilla vis allihop., sorgligt vem som än åker ju
  • mintchocolate

Jag vill att Matte åker, av enda anledning att jag inte visste vem han var innan. Annars tycker jag han verkar trevlig och rolig.
    Gör han väldigt bra ifrån sig idag känns det dock orättvist, men jag vill ju så gärna ha kvar de andra!

• HimmelochHelvete

spännande och sorgligt kommer det bli idag....huuuuh snart dags ju

• Freida

oj e Matte kvar... ja då ska HAN åka;)

• elegi
    giftgrodan skrev 2008-03-07 20:01:57 följande:
    de jag vill ha kvar är Tony och Tina, annars kvittar det ganska mcyket.
    Håller med, fast jag tycker att Danny och Matte kan få vara kvar en liten stund till Oskyldig
    Alexandra 7 år (astma & laktos), Sebastian 4½ år (astma,laktos,soja,ägg)
  • Bevabus

liiite skakig "paso" utav Matte men ändå jättebra gjort!! han fick fram rätta känslan

• emzemz

Det gör mig inget om Matte åker Synd bara att hans partner också ryker, hon är ganska fin att titta på!

Svar på tråden Let`s dance 2008