• Kaxmaja

Let`s dance 2008

Välkomna att vrida och vända på ALLT som händer i och omkring let`s dance.
    Ikväll börjar det med ett Let`s dance bjuder upp program

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 22:02
    NY TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m30713808.html
  • Svar på tråden Let`s dance 2008
  • HimmelochHelvete

Jag hoppas att Danny åker ikväll

• Bevabus

Jag hoppas att den som gör ett dåligt jobb ikväll åker...såvida det inte är Tony eller Tina för dom har varit superduktiga hela vägen. Vi får se hur det går ikväll

Världarnas krig går på femman samtidigt...fasen..får banda filmen då

• Freida

Ut med KP INTE Tina!!! Vill ha tebax Daniel Da Silva...(å Linda...)

• Bevabus

Jag trodde Danny var en diva förut. Jag följde inte ens idol för jag stod inte ut med honom..
    Men sedan jag sett honom i lets dance så har jag insett att han är helt annorlunda. Han är supergullig ju, ärlig med vem han är.
    Förstår inte hur folk som ser Lets dance fortfarande kan tycka nåt annat om honom? :S

Emerald88 skrev 2008-03-07 17:45:47 följande:
    HimmelochHelvete: Det hoppas jag också! Ut med divan.
  • HimmelochHelvete

jag gillar Danny som person men tycker inte han har gjort bra från sig det sista på dansen!

KP har ryckt upp sig och så bara älskar jag den karl hahaha gööööööööööööööörgo jö=)
    han får fasen inte åka, telefonen ska brinna här ikväll s mkt ska jag rösta kvar han, får hoppas det hjälper

• elegi
    HimmelochHelvete skrev 2008-03-07 18:29:26 följande:
    jag gillar Danny som person men tycker inte han har gjort bra från sig det sista på dansen!KP har ryckt upp sig och så bara älskar jag den karl hahaha gööööööööööööööörgo jö=)han får fasen inte åka, telefonen ska brinna här ikväll s mkt ska jag rösta kvar han, får hoppas det hjälper
    Jag tycker precis tvärtom mot dig men du kan vara lugn för jag ringer inte och röstar
    Alexandra 7 år (astma & laktos), Sebastian 4½ år (astma,laktos,soja,ägg)
  • Bevabus

hahah inte jag heller

elegi skrev 2008-03-07 18:38:18 följande:
    Jag tycker precis tvärtom mot dig men du kan vara lugn för jag ringer inte och röstar
  • HimmelochHelvete

haha okej,.,,,då klagar ni inte om danny åker ut heller hoppas jag eftersom ni inte hjälper han

fast hade jag fått välja så hade jag haft kvar dem alla nu, de är bra och speciella på sitt eget lilla vis allihop., sorgligt vem som än åker ju

elegi skrev 2008-03-07 18:38:18 följande:
Svar på tråden Let`s dance 2008