Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

Let`s dance 2008

jag spelar in så ska det låta och ska kolla på lets dance nu

• Bevabus

Och du svarade väl såklart: "Men för fasen är du galen kvinna!? LÄGG PÅ! Jag tittar tv!!"

Kaxmaja skrev 2008-02-29 20:40:33 följande:
    Nu e jag tillbaka igen. Vad har hänt. Min mammas moster ringde och skulle ha full raport ang hur nära förlossning vi e
  • Bevabus

hahaha :P

Kaxmaja skrev 2008-02-29 20:45:58 följande:
    De bästa var att hon hävdade bestämt att de var jag som ringt henne. Hmmmmm TROLIGT.
  • Bevabus

"Jag kom ut ur garderoben, sen klev jag in i garderoben, sen klev jag ut ur garderoben igen"
    hahaha :P

• Bevabus

"Karl-Petter vill hälsa till alla som älskar äpplen här i Sverige"

hahah :P det var typ ingen i hela publiken som fattade skämtet

• Bevabus

Jag tycker Linda har varit jätteduktig hela tiden, synd nog så dansade hon inge bra den här gången och det var det som slog ut henne..Glad att Danny stannar dock!
    Däremot så borde Tony och Annika absolut INTE ha kommit nästsist!

• Bevabus

Jag är dansare (vet därmed hur en bra dans ser ut) och tyckte att det var för jävligt när dom lät tittarna rösta på sånt här. Men jag fick till slut svälja min stolthet och inse att det faktiskt är menat att vara ett underhållningsprogram och då blir det såhär. Man får ta det med en nypa salt.
    Men tro mig, jag vrider fortfarande knytnäven i fickan när jag ser ett par som har möjligheter, åka ut!

Emerald88 skrev 2008-02-29 23:06:05 följande:
    Tycker årets let's dance börjar påminna om förra årets let's dance, då folket höll kvar Lasse för att han var så rolig när han gjorde bort sig. Fy fan. Danny kunde inte dansa idag, men så röstar svenska folket kvar honom för att han är söt! (Ja, jo, vart då nånstans?) Och skickar ut ett par som kan dansa. Herregud! Skandal! Ut med den där fjanten Danny!
Svar på tråden Let`s dance 2008