Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

Let`s dance 2008

Inget utav dom såvitt jag vet. Kan inte tänka mig det

Lemone skrev 2008-03-07 21:32:42 följande:
    Är t nån som vet är Annika Sjöö gravid och är hon tillsammans med Tony Rickardsson?
  • Bevabus

haha coolt!! hon verkar så gullig

ludenben skrev 2008-03-07 22:31:30 följande:
    Hon gick på samma gymnasium smatidigt som mig fick jag reda på idag. kolla upp det i skolkatalogen och där var hon. haha tyckte la att det var något bekant med henne.
  • Bevabus

Fast nu tycker jag jättesynd om Danny
    Nu kommer han känna sig skyldig igen, som att det är hans fel att Matte åkte ut...eftersom att hans fans är så lojala och Matte inte riktigt har samma tur..

• Bevabus

tror du inte?
    han kände sig ju jätteskyldig sist när Linda åkte ut, för han visste att hon var bättre än honom. han är ju självklart glad över att vara kvar! men han känner säkert inte att han förtjänar det. men han tar vara på chansen att göra ett bättre jobb varje vecka i allafall.

giftgrodan skrev 2008-03-07 22:42:14 följande:
    Nä, det tror jag knappast :P
  • Bevabus

jessica?....inte såvitt jag vet :P varför tror du det?
    Victors Mamma Tess skrev 2008-03-07 22:56:21 följande:

Är Jessica gravid??
  • Bevabus

näeee...det tror inte jag

Sanna här skrev 2008-03-08 09:59:27 följande:
    Skulle inte bli förvånad om Tina åker ut nästa gång, trots att hon och Tony är dom bästa kvar.
  • Bevabus

Jupp..han mimade...det syntes löjligt tydligt. Han tog bort mikrofonen från munnen flera gånger medan hans röst fortfarande lät lika starkt...synd!

Ramonas skrev 2008-03-09 13:00:51 följande:
    Jag kollar på reprisen nu å måste bara lägga in en liten grej...Eros sjöng han playback??
Svar på tråden Let`s dance 2008