Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

Let`s dance 2008

absolut! utan att tveka!
    det var därför Cissi grät när dom åkte ut. hon är dansare och VISSTE att dom regerande dansgolvet. men det är ju inte som att hon kan klaga på beslutet. så hon var tvungen att åka hem utan att ha fått tagit ut allting till den gräns att det inte går längre :/

tröttmor skrev 2008-03-01 11:57:19 följande:
    Och ett sånt par var definitivt Richard och Cecilia
  • Bevabus

precis eller så knyter man näven i fickan som jag

Kaxmaja skrev 2008-03-01 14:48:23 följande:
    De är ett underh¨llningsprogram. De flersta av oss som tittar kan ingenting om dans. Vi ser vad som vi tycker ser bra ut sen har de mycke att göra med vem som dansar oxå. Så e de bara. Vill man se ren danstävling får man nog skippåa lets dans
  • Bevabus

LYCKA TILL!!
    Meddela oss när bebben har tittat ut!

Kaxmaja skrev 2008-03-06 12:35:28 följande:
    tjejer ni får klara er utan mig imorgon. vattnet gick igår. har värkar idag. kommer de ej igång ordentligt nu sätter de igång mig imorgonbitti
  • Bevabus

Haha Karl-Petter...shit va ungen kommer bli populär i skolan

emzemz skrev 2008-03-06 13:04:38 följande:
    Oh! Spännande! Hehe.. Namnet på bebisen får bli från det par som vinner hela Let's dance, eller Tony om det blir en kille!
  • Bevabus

awwww det skulle jag lätt döpa min son till!

emzemz skrev 2008-03-06 13:09:08 följande:
    .. eller en liten Danny
  • Bevabus

Ska hon få en groda!??:-O

haha skoja :P

elegi skrev 2008-03-06 13:49:27 följande:
    Har ni nåt namn klart än? Eller har ni några förslag åt vilket håll det lutar i namnvärlden? Du behöver inte skriva ut namnet (om ni har bestämt) om du inte vill förståss det kan bli en överraskning för oss vad lilla grodan ska heta, för det kan den ju iaf inte heta hela livet.
  • Bevabus

Jag hoppas att den som gör ett dåligt jobb ikväll åker...såvida det inte är Tony eller Tina för dom har varit superduktiga hela vägen. Vi får se hur det går ikväll

Världarnas krig går på femman samtidigt...fasen..får banda filmen då

• Bevabus

Jag trodde Danny var en diva förut. Jag följde inte ens idol för jag stod inte ut med honom..
    Men sedan jag sett honom i lets dance så har jag insett att han är helt annorlunda. Han är supergullig ju, ärlig med vem han är.
    Förstår inte hur folk som ser Lets dance fortfarande kan tycka nåt annat om honom? :S

Emerald88 skrev 2008-03-07 17:45:47 följande:
    HimmelochHelvete: Det hoppas jag också! Ut med divan.
  • Bevabus

hahah inte jag heller

elegi skrev 2008-03-07 18:38:18 följande:
    Jag tycker precis tvärtom mot dig men du kan vara lugn för jag ringer inte och röstar
  • Bevabus

näerå lovar haha

eller hur, håller helt med. Jag menar, alla kan ju dansa!

HimmelochHelvete skrev 2008-03-07 18:47:49 följande:
    haha okej,.,,,då klagar ni inte om danny åker ut heller hoppas jag eftersom ni inte hjälper han fast hade jag fått välja så hade jag haft kvar dem alla nu, de är bra och speciella på sitt eget lilla vis allihop., sorgligt vem som än åker ju
Svar på tråden Let`s dance 2008