Let`s dance 2008
Nja..Danny dansar faktiskt inte så hemskt...(är som sagt dansare själv). det enda som han gjorde fel sist var att han inte hade nå motstånd i kroppen som juryn sa. Matte hade nästan FÖR mycket motstånd i kroppen.
Nja..Danny dansar faktiskt inte så hemskt...(är som sagt dansare själv). det enda som han gjorde fel sist var att han inte hade nå motstånd i kroppen som juryn sa. Matte hade nästan FÖR mycket motstånd i kroppen.
ÅHHH VA KUL!!
stort grattis!! Är han det finaste som finns?
hihi
Hoppas K-P åker ut idag. Danny åker gången efter denna tror jag. Idag förtjänar K.P att åka i allafall..
dom tar mera tid till dom där klippen innan uppträdandena..och så brukar de ha pausunderhållning som sångare och så
Hm..gillar inte Marias försök att ha löshår...
Men jag gillar ju inte henne som person heller. Försöker alltid va orolig men det funkar inte.
ÅHH! Ser nu att det är Alcazar som ska uppträda ikväll, JJJJJJJJJAAAAAAAAAAAA!!
njaa..
jag blev inte alls lika underhållen som juryn sa att dom blev. dessutom så stör jag mig hans hållning...tycker inte alls han ska vara kvar.
men juryn gillade det tydligen..:P haha
Jag såg Alcazar-konserter två gånger när alla fyra var med och jag avgudade dom!! Dom var så otroligt söta, jordnära och varma när vi väntade på autografer (båda gångerna hehe). Även fast jag var alldeles för blyg för att prata med dom
Dom stannade båda gångerna ända tills varenda person hade fått autografer
Älskar dom fortfarande men tråkigt när det inte är dom fyra. Dom var ju verkligen den ultimata gruppen!!
haha va söt Annika var när hon parade ihop Tony med den där tjejen!
"Hon där ser väl bra ut tycker jag"
Jag älskar när tjejer vågar erkänna att en annan tjej är snygg. Så tårkigt med tjejer som är avundsjuka på andra! Försöker vara så själv jag också
absolut!
han var grym!