Inlägg från: Bevabus |Visa alla inlägg
  • Bevabus

Let`s dance 2008

Nja..Danny dansar faktiskt inte så hemskt...(är som sagt dansare själv). det enda som han gjorde fel sist var att han inte hade nå motstånd i kroppen som juryn sa. Matte hade nästan FÖR mycket motstånd i kroppen.

• Bevabus

ÅHHH VA KUL!! stort grattis!! Är han det finaste som finns? hihi

Kaxmaja skrev 2008-03-09 15:33:32 följande:
    Tjoho Im back Jag såg på lets dance från patienthotellet i fredags med min nyfödda son i famnen
  • Bevabus

Hoppas K-P åker ut idag. Danny åker gången efter denna tror jag. Idag förtjänar K.P att åka i allafall..

• Bevabus

dom tar mera tid till dom där klippen innan uppträdandena..och så brukar de ha pausunderhållning som sångare och så

Pyff skrev 2008-03-14 19:32:46 följande:
    Hur kan programmet fortfarande vara 1,5 timma fast det bara är fyra par kvar??? Brukar de inte dansa 2 danser var då? Det blir ju bara seeeegt och utdraget annars.
  • Bevabus

Hm..gillar inte Marias försök att ha löshår...
    Men jag gillar ju inte henne som person heller. Försöker alltid va orolig men det funkar inte.

• Bevabus

ÅHH! Ser nu att det är Alcazar som ska uppträda ikväll, JJJJJJJJJAAAAAAAAAAAA!!

• Bevabus

njaa..
    jag blev inte alls lika underhållen som juryn sa att dom blev. dessutom så stör jag mig hans hållning...tycker inte alls han ska vara kvar.
    men juryn gillade det tydligen..:P haha

Kaxmaja skrev 2008-03-14 20:15:49 följande:
    NU är jag här. var KP bra??? Missade då jag stod i køket och slängde ihop en kladdkaka.
  • Bevabus

Jag såg Alcazar-konserter två gånger när alla fyra var med och jag avgudade dom!! Dom var så otroligt söta, jordnära och varma när vi väntade på autografer (båda gångerna hehe). Även fast jag var alldeles för blyg för att prata med dom Dom stannade båda gångerna ända tills varenda person hade fått autografer Älskar dom fortfarande men tråkigt när det inte är dom fyra. Dom var ju verkligen den ultimata gruppen!!

• Bevabus

haha va söt Annika var när hon parade ihop Tony med den där tjejen!

"Hon där ser väl bra ut tycker jag"

Jag älskar när tjejer vågar erkänna att en annan tjej är snygg. Så tårkigt med tjejer som är avundsjuka på andra! Försöker vara så själv jag också

• Bevabus

absolut! han var grym!

emzemz skrev 2008-03-14 20:30:10 följande:
    Blir det någon tia till Tony nu kanske..?
Svar på tråden Let`s dance 2008