• Kaxmaja

Let`s dance 2008

Välkomna att vrida och vända på ALLT som händer i och omkring let`s dance.
    Ikväll börjar det med ett Let`s dance bjuder upp program

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 22:02
    NY TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m30713808.html
  • Svar på tråden Let`s dance 2008
  • Kerplunk

Hoppas också på att Tilde åker ut ikväll!!
    Kan inte någon händig person göra en omröstning om vilka man hoppas ska åka ut! Och sen en vanlig om vem man tror åker ut? Som läggs ut efter danserna som vanligt..

Nåt som inte var IKEA, nåt som inte hade lösningen i kanten.
  • Kerplunk

Jag tror tyvärr Dilba åker ut, hur bra hon än dansar ikväll...Ledsen

Nåt som inte var IKEA, nåt som inte hade lösningen i kanten.
  • SandyL

jag tror faktiskt Mi åker.....tror inte hon har så många som röstar på henne....

• Kaxmaja

Hmmmm vad ska man snaska på ikväll ska man köra på nyttig fruktsallad eller ska man köra på en godispåse?? Hmmmm

• SandyL

fruktsallad

Kaxmaja skrev 2008-01-25 14:51:17 följande:
    Hmmmm vad ska man snaska på ikväll ska man köra på nyttig fruktsallad eller ska man köra på en godispåse?? Hmmmm
  • Kaxmaja
    SandyL skrev 2008-01-25 14:53:27 följande:
    fruktsallad
    hmmmmm. De e ju inte så långt kvar på graviditeten och efteråt ska jag ju köra vv så då blir de mycke fruktsallad. Ska man inte passa på att njuta en godispåse nu då???
  • SandyL

jooo sjklart ska du passa på o käka godis nu!!!!!! fruktsallad efter förlossningen

Kaxmaja skrev 2008-01-25 14:54:53 följande:
    hmmmmm. De e ju inte så långt kvar på graviditeten och efteråt ska jag ju köra vv så då blir de mycke fruktsallad. Ska man inte passa på att njuta en godispåse nu då???
  • Kaxmaja
    SandyL skrev 2008-01-25 14:56:08 följande:
    jooo sjklart ska du passa på o käka godis nu!!!!!! fruktsallad efter förlossningen
    phuuu tack nu känns de bättre. Godis it is

Vad laddar ni med för middag ikväll då. Blir de mycke kolhydrater så man orkar??
  • SandyL

gött

vi ska äta tacokyckling, ris o paprikasalsa..kanske dippa grönsaker ikväll........

Kaxmaja skrev 2008-01-25 15:00:09 följande:
    phuuu tack nu känns de bättre. Godis it is Vad laddar ni med för middag ikväll då. Blir de mycke kolhydrater så man orkar??
  • Kaxmaja
    SandyL skrev 2008-01-25 15:05:21 följande:
    gött vi ska äta tacokyckling, ris o paprikasalsa..kanske dippa grönsaker ikväll........
    Åhhh dip e gott. Nu ska jag förbereda omröstningen till ikväll vem som blir utröstad
Svar på tråden Let`s dance 2008