• Kaxmaja

Let`s dance 2008

Välkomna att vrida och vända på ALLT som händer i och omkring let`s dance.
    Ikväll börjar det med ett Let`s dance bjuder upp program

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 22:02
    NY TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m30713808.html
  • Svar på tråden Let`s dance 2008
  • 8Viola2

Här är en som istället hoppas på att Tina ska gå långt i tävlingen!

Har faktiskt ingen koll på vem som kommer åka ut ikväll men det lär jag nog få veta då!!

• tinna
    8Viola2 skrev 2008-01-25 15:09:10 följande:
    Här är en som istället hoppas på att Tina ska gå långt i tävlingen!Har faktiskt ingen koll på vem som kommer åka ut ikväll men det lär jag nog få veta då!!
    Vi är nog rätt många i tråden som vill at Tina ska gå långt som jag har förstått det Däremot har inte Tilde så många anhängare...
    I tried to live alone, but lonley is so lonley alone
  • Kaxmaja

Tilde eller Mi kan nog få åka ut idag tror jag. Men man vet ju aldrig de kanske gör ett super bra framträdande ikväll

• 8Viola2
    tinna skrev 2008-01-25 15:10:46 följande:
    Vi är nog rätt många i tråden som vill at Tina ska gå långt som jag har förstått det Däremot har inte Tilde så många anhängare...
    Ok...I see
    Då får vi hoppas att Tilde blir den som åker då.
    Jag bryr mig nog inte om henne så värst mkt.
    Tycker det är synd om Mi åker...gillar hennes karaktär.
    Många ggr har jag läst att Danii är tippad till en självklar seger!
    Vad tror ni om det? Han är duktig men jag håller ändå på Tina.
  • Miew

Jag tror inte Danny vinner om de inte skärper till koreografin och dansar mer tillsammans, han kan ju dansa. Mina favvisar är Tina och Linda...

Viggo & Grys mamma
  • Kerplunk

Har nu bestämt mig för att det blir godis ikväll ändå! Tänker som Angelzezzan... Bäst att passa på nu. Flört

Tänk att timmarna kan släääääpa sig fram såhär.

Nåt som inte var IKEA, nåt som inte hade lösningen i kanten.
  • Kaxmaja
    Kerplunk skrev 2008-01-25 16:31:06 följande:
    Har nu bestämt mig för att det blir godis ikväll ändå! Tänker som Angelzezzan... Bäst att passa på nu. Tänk att timmarna kan släääääpa sig fram såhär.
    Bra då e jag inte ensam
  • Erika

Jag tror tilde eller Mi åker ut ikväll....sen tycker jag susanne (kniiiip) är duktig men hon är lite läskig på något sätt så hon får gärna åka också för min del.

Idag har jag kännt mig smällfet och har bara oooont i hela kroppen, babyn kommer 7 mars, tiden segar sig fram. men min coola man åkte till affären o ska nu fixa middag och nått gott till let's dance. Jag behöver inte tänka på något, härligt!!

• Kaxmaja
    Erika skrev 2008-01-25 17:02:20 följande:
    Jag tror tilde eller Mi åker ut ikväll....sen tycker jag susanne (kniiiip) är duktig men hon är lite läskig på något sätt så hon får gärna åka också för min del.Idag har jag kännt mig smällfet och har bara oooont i hela kroppen, babyn kommer 7 mars, tiden segar sig fram. men min coola man åkte till affären o ska nu fixa middag och nått gott till let's dance. Jag behöver inte tänka på något, härligt!!
    Välkommen till den smällfeta världen min kommer den 12 mars.

Jag tycker oxå susanne e lite läskig. Hon e för positiv som att hon e med i en skräckfilm och snart ska mørda någon
Svar på tråden Let`s dance 2008