• Kaxmaja

Let`s dance 2008

Välkomna att vrida och vända på ALLT som händer i och omkring let`s dance.
    Ikväll börjar det med ett Let`s dance bjuder upp program

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Grodan ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-14 22:02
    NY TRÅD

www.familjeliv.se/Forum-5-156/m30713808.html
  • Svar på tråden Let`s dance 2008
  • Mamasnest

Så klart att ni gravida ska käka godis ikväll! Ät lite åt mig med är ni snälla. Jag har fött mitt sista barn så mina svullardagar är tyvärr över. *sörjer* Här blir det grönsaker med dipp.

Trebarnsmamma på heltid
  • snöfall

vi ska lycksa till det med ett glas vin till programmet! o tunnbrödsrullar med räkröra! nyttigt o bra... hm..

hoppas tilde eller dilba åker ut.. tror att tony o linda med respektive dansparnter kommer i topp igen

• Kaxmaja
    Mamasnest skrev 2008-01-25 17:28:13 följande:
    Så klart att ni gravida ska käka godis ikväll! Ät lite åt mig med är ni snälla. Jag har fött mitt sista barn så mina svullardagar är tyvärr över. *sörjer* Här blir det grönsaker med dipp.
    TACK
  • Ramonas

Idag kommer jag inte att sitta här å kommentera... Sorry... Men jag kommer nog å somna innan det ens har hunnit börja..

Har ni andra skitväder oxå?? OT

• Kaxmaja
    Ramonas skrev 2008-01-25 18:04:47 följande:
    Idag kommer jag inte att sitta här å kommentera... Sorry... Men jag kommer nog å somna innan det ens har hunnit börja..Har ni andra skitväder oxå?? OT
    Nej vad trist. överger du oss idag

Här i Oslo har de varit soligt men blåsigt idag
  • tilda den vilda

till let`s dance blir det som det alltid är på fredagar! musöppnar`n.  för den som inte vet vad musöppnarn är så är det vin o räkor,

• tinna

Kommer inte kunna sitta här och kommentera. Ännu värre är att maken drivit igenoma tt det blir På spåret första timman Men men, jag får väl kolla klippen på tv4 sen.

I tried to live alone, but lonley is so lonley alone
  • Kaxmaja

Men blir jag ensam här ikväll eller????

• Kaxmaja
    snöfall skrev 2008-01-25 19:09:09 följande:
    jag kikar antagligen in, om jag inte glämmer bort pga vinet
Svar på tråden Let`s dance 2008