Inlägg från: mamma 05 07 09 |Visa alla inlägg
  • mamma 05 07 09

Pluss i januari, bebisarna växer :)

sandy -vi åker te min mamma och pappa.. min bror och hans son kommer dit och barnens gufar"morbror" också :)

syns bilderna på min press?

ღ John 2oo5 och Sigrid 2oo7 ღ
  • mamma 05 07 09

FlikkanZombie -så bra, tack

Gott Nytt År på er!!!

• mamma 05 07 09

Jag räknar hela och halva månader :) Har gjort länge men det blir ju mer tydligt nu när dom är större. På onsdag blir lillan 4månader. Snart ½år jue

Jag har inte gett någe nyårslöfte...brukar inte göra det.. vet inte om jag är rädd att jag ska bryta det, löften är inte till för att brytas.

Har 4kg kvar till min normala vikt.. gick jue ner te 52½kg men har gått upp till 54kg :/
    Men är glad att kroppen jobbar åt det så bra själv och jag faktiskt slipper tänka på det!

• mamma 05 07 09

MaxMam -men det är väll nu dom kan börja komma..men det låter jue så tidigt, tänder redan haha har köpt tandborste te Sigrid så nu väntar vi bara på dom små riskornen :)

• mamma 05 07 09
    helena1981 skrev 2008-01-07 08:10:35 följande:
    Sofye: TAck för länktipset, men fettet ska jag bränna på hederlig väg, Friskis och Svettis. Huden på magen hoppas jag drar ihop sig av sig själv.
    Ja promenix i 45min före frukost efter en kopp kaffe är väll på hederlig väg??
  • mamma 05 07 09

MaximiliansMamma: Är hon vaken mycke på dagarna?

• mamma 05 07 09

SandyL - nej jag är inte ute och går ...skulle gärna  göra det om jag orkade hehe :)

• mamma 05 07 09

Gurra -åå va fina dina flickor är :) spec julkorten!

Svar på tråden Pluss i januari, bebisarna växer :)