Inlägg från: mamma 05 07 09 |Visa alla inlägg
  • mamma 05 07 09

Pluss i januari, bebisarna växer :)

Sigrid väger 7450g och 63,5cm lång :)
    John väger 12,7kg och 89,5cm lång.. lång och smal har han blivit.. :/ får hoppas det inte blir värre att han sjunker mer på kurvan utan att han fortsätter ligga där han är eller kommer upp lite.

ღ John 2oo5 och Sigrid 2oo7 ღ
  • mamma 05 07 09

Vi har inte heller köpt nån gå-stol än.. ska man inte börja  med dom när barnet är typ 6mån? Den John hade var lånad och hon har också bebis nu så d blir te att köpa en, får se när vi gör det men den kommer säkert vara värd varenda krona.. :)

• mamma 05 07 09

min mens skulle ha kommit den 19de men har inte kommit än.. är det normalt??

• mamma 05 07 09

nej.. skulle stoppa in spiral men vi har ny bm här och hon får inte stoppa in spiral förs hon fått som en licens.. hon behöver uppdatera den så att säga och det är inte förs i vår.. jag har inte tatt mig i kragen och ringt in te örebro då det blir krångligt att åka dit.

hade mens som var normal.. första mensen sen hade jag en mens efter det den kom när den skulle och varande 5dagar men var mer som bruna flytningar och behövde endast ha trosskydd..

• mamma 05 07 09

köpte ett gravtest och det va neg och jag har liksom som mensvärk så den kommer nog snart :)

• mamma 05 07 09

mmonika77 näe så är det nog :)

• mamma 05 07 09

har en ny bild på sigrid och en ny på john i "senaste" :P såå söta jue!

• mamma 05 07 09
    HaltaLotta skrev 2008-01-26 13:20:46 följande:
    Är nog som Monika säger, kan ta ett tag innan mensen beter sig helt normalt igen!
    Mm det är säkert så  .. får väll vänta och se helt enkelt, måste fixa det där med  spiralen.
  • mamma 05 07 09

Ottisen -hur gick det på cellprovet.. jag har heller aldri gjort dt men jag är väll "för liten" än :P

BAh .. kan inte släppa bebistankarna, vad är det för fel på mig?!?!?!

Hoppas alla har det bra! Kram

• mamma 05 07 09
    QuteCat skrev 2008-01-29 21:03:16 följande:
    Om man skulle bli gravid nu så hinner barnen bara fylla 1 just
    jo jag vet.. bebis tankarna kom vid den här tiden efter john också men försökte ändå att inte tänka på det åså va det lite annorlunda då.. nu har dom funnits där hela tiden ungefär.. börja väll mer och mer när mensen strula..
Svar på tråden Pluss i januari, bebisarna växer :)