Pluss i januari, bebisarna växer :)
Sigrid kan inte rulla runt helt än.. men det är väll inte ett måste än?? Tror bvc säger till om du behöver oroa dig! Och det dröjer väll minst 4mån tills han ska börja gå?!?!
Sigrid kan inte rulla runt helt än.. men det är väll inte ett måste än?? Tror bvc säger till om du behöver oroa dig! Och det dröjer väll minst 4mån tills han ska börja gå?!?!
mmonika77 .. har du det ute på blocket nu? är det mycke plagg? skulle vilja kika så man får lite tips.. :)
jag ger lite smakisar emellanåt men inte varje dag eller så..
En lite sötare bild än den förra
Geri -jag och John gick på babymassage, tyckte om det.. gick med mammagruppen och dom trivdes jag verkligen med :)
Tyvärr så gör jag inget speciellt med Sigrid än, lättare när det är lite varmare då vi kan gå ut mer. Ville va med på mammagruppen men det var runt 2 tiden och John får ju bara vara på dagis 3timmar/dag bestämda tider så jag hade liksom ingen möjlighet då större syskon inte får vara med men det kan jag förstå att det skulle bli stökigt men då kan man ju sätta tiden då de flesta pappor inte jobbar!
Ska ut och gå med en tjej imorgon som är 1år äldre och hennes son är 7mån, tror det kommer bli trevligt.. isf kommer vi ju fortsätta träffas :)
Så ska ju min bästa vän/barnens gudmor få tvillingar BF 11feb så dom kan komma nu när som hellst hon ska på ul imorgon och bestämma om det blir vag eller snitt och tror hon ska få ett igångsättnings datum om dom inte kommer före ett visst datum med. Ska bli såååå kul!!!!!
Ja just mensen ja.. den fick jag i nov gissa om jag blidde förvånad, den var normal men sen i dec kom mensen i tid typ men det va mer som bruna flytningar.. jag fick finnar och jag gick upp i vikt och hade mycke ont i magen och mådde illa men vi har ju varit sjuka i 1månad så som tur var så var jag bara sjuk och inte gravid! Har inte fått nån spiral instoppad än så man blev lite orolig. Med John stoppa jag inte hormonspiral strax efter efterkontrollen nu sa jag att jag antagligen ville ha kopparspiral då hormonspiralen kostar en hel del när man är över 20år och jag får finnar :/ hon gav mig en bok om alla preventivmedel men jag tror inte det skulle funka med ppiller igen eller avbrutet samlag eller så.. bättre att ha en spiral och slippa tänka på det!!
Ang RS så är jag inte rädd.. okej jag skulle bli helt förskräckt om lillan fick det men nu kan jag inte påstå att jag tänker på det direkt.
Hehe såg idag att jag ljugit för er tejjer.. jag har ju sagt att lillan inte kan/har vänt på sig/snurrat runt. Fick hem kort idag som jag beställt.. som JAG har tagit hehe där hon rullar runt... tänker inte på hennes framsteg på samma sätt som man gjorde med John, allt är ju normalt oavsett när det kommer :)
skönt att det gick bra ottisen!!!
MAGU rekommenderat är 6mån enligt bvc men tidigast 4mån, om dom är intresserade så ska ma utnyttja det om man vill :)