• mamma 05 07 09

Pluss i januari, bebisarna växer :)

Fortsättningstråd på "Vi som plussat i januari"-trådarna! Här fortsätter vi prata, fast med våra underbara efterlängtade på utsidan av magen istället!

Lägg gärna til ler på själva Bebislistan också : www.familjeliv.se/Forum-11-264/m24558170.html

• Svar på tråden Pluss i januari, bebisarna växer :)
  • HaltaLotta
    MAGU skrev 2008-03-06 17:08:02 följande:
    Ottisen: Tack! Det är ganska fullt upp nu när jag har börjat plugga och har de två små här hemma, man måste liksom prioritera vad man lägger tiden på! Men jag brukar vara inne och läsa nån snabbis om dagen för att se vad ni sysslar med!
    Oj vad kul med studier! Vad pluggar du för nåt???
    ♥ L o v a - 04 & H e d v i g - 07 ♥ ~ 2vuxna2barn.blogspot.com ~
  • MAGU
    Ottisen: Jag pluggar sh A, Sv a och Eng A på distans. Till hösten ska jag börja plugga på heltid så jag får behörighet...
  • HaltaLotta
    MAGU skrev 2008-03-06 22:13:20 följande:
    Ottisen: Jag pluggar sh A, Sv a och Eng A på distans. Till hösten ska jag börja plugga på heltid så jag får behörighet...
    Ahaa.....
    ♥ L o v a - 04 & H e d v i g - 07 ♥ ~ 2vuxna2barn.blogspot.com ~
  • mamma 05 07 09

Hallå tjejjer hoppas allt är bra med er och alla" bebisar"

Kryper era små än?
    Sigrid ålar men tar sig framåt bakåt och åt sidorna. Vill nästan jämt ligga på mage, slår runt nästan innan man lagt ner henne..mindre kul på skötbordet då man ska byta blöja hehe.
    Igår blev hon 6mån stora tjejen, har inte fått några tänder än men gnager på allt :)
    Äter fortfarande bara smakpotion en gång per dag.

Va har era för stl på kläder nu?
    Sigrid har 68-74 lite olika men hon håller på att gå över mer till 74 nu :)

Kram på er!

John 051113 * Sigrid 070909
  • SkönaGG

Här är allt bara bra.

Min lilla tjej är ju bara 5 månader men jag har lagt undan dom flesta 68orna nu och kör 74/80, hon kan ha 68 på byxor men inte heldress eller body.