• Ankmor

Sockerpullornas tråd

Tussa76 skrev 2008-01-05 17:45:19 följande:
    Återigen, MariaX, du är fantastisk! Jag tappar hakan varje gång du visar en ny bukett! Blir liiiite avis också, för jag vill också kunna!  Så nu har jag och Ankmor anmält oss till några kurser i vår, och min SF-bok är äntligen beställd! TACK för inspirationen!!Kul att så många vill komma och leka med mej i sommar! Jag tror vi satsar på Augusti någon gång, om det passar alla? För då borde vi vara skapligt färdigflyttade iallafall! Om ni har förslag redan nu på bra datum, eller funkar-absolut-inte-datum, så hojta! Är ju aldrig för tidigt att boka in sådant i almenackan! Just nu blir det inte mycket av varken tårttid eller datortid, eftrsom vi har dragit igång med tillfixningen av lägenheten, så den blir säljbar! Så nu målas, tapetseras, lägga golv och spikas lister varje ledig stund! Men jag försöker hinna med att hålla ett halvt öga på er också, även om jag inte skriver så mycket.Krmar till alla som vill ha, behöver, eller båda delarna!
    *peppar*

Heja på! Jobba på!
    Vi vill ju komma på träff i ditt nya kök till sommaren!
    Här är rent nog att hålla sig frisk och rörigt nog att trivas ...
  • Ankmor

*sjunger*
    Jag ska på kurs! Jag ska på kurs! Trallalalala jag ska på kurs!

JFL skrev 2008-01-08 22:57:42 följande:
    TACK Soliaka och Maria, vad glad jag blir. Den var fantastiskt god och jag är nöjd med dess enkla utseende, men ändå lyckade. Tussa: Jag kommer vara bortrest v 32.
    Vad sägs om någon dag under vecka 33?
  • Ankmor
    Pannkakan skrev 2008-01-08 23:08:25 följande:
    Ingenting att göra... Väntar på att folk ska bli klara så vi kan gå...Har dessuton ingen röst, men jag hoppar in och pussar lite på er ändå.
     tillbaka!!
  • Ankmor
    Pannkakan skrev 2008-01-08 23:10:18 följande:
    Är det helg som är aktuellt?Tror barnen börjar skolan runt den helgen, så för mig kan det vara lite tjorvigt, men kan gå med lite planering. Sen är ju datum nära efter barnbidrag, löning och liknande alltid bra.
    Spelar ingen roll för min del - jag har semester alternativt kan jag säkert ta ledigt.
    Flexibelt jobb vettu
  • Ankmor

Första helgen i augusti är toppen här med!

Vårtema? Tja, påskliljor, tussilago, vitsippor etc.. (Tussa har en superfin vårtårta i sitt galleri )

• Ankmor

Vad är det nu då?

Har du något svar på mitt svammel i "stora tråden"?

• Ankmor
    JFL skrev 2008-01-09 23:13:39 följande:
    Äsch strut det samma, blir bara så trött när man besvärar sig att läsa allt och svara och så orkar folk inte läsa mina svar Ska in och kika
    Ahaa, jag fattar! Förstår dig precis!
    JFL skrev 2008-01-09 23:14:02 följande:
    Stor räkmacka = Jenny snääääll
    Taaaack!!
  • Ankmor
    Tussa76 skrev 2008-01-10 13:23:38 följande:
    Godmorgon!! Usch vad segt att behöv gå upp redan kl 13 när man har jobbat natt för att vicevärden _kanske_ kommer snart!!  Han skulle komma och kolla något med ventilationen någon gång under eftermiddagen idag... vet inte när! *gäsp*Solaika: Ja, jag tycker nog allt att dom är ganska härliga själv också! Men det blir ju betydligt enklare att leka tårta utan en ettåring som vill vara med och vara kreativ! Tycker vi säger första helgen i august då!! Dvs 2-3/8. Så kan alla skriva upp det STORT i sina almenackor så inget annat bokas in då! Här gäller det att ha framförhållning!Och MariaX: Jag bor i lilla Nora, strax utanför Örebro!
    Wohooo!!! Träff i tårtköket med sockerpullorna! Skoj skoj skoj!!
    Jag bokar in 2-3/8 !!
  • Ankmor
    rimmis skrev 2008-01-10 20:49:18 följande:
    Kikar in och säger hej.. jag är såå dåligt på det nu! Tänker på er ofta.Kram på er alla
    Pannkakan skrev 2008-01-10 23:44:06 följande:
    *vinkar* till dig också! Har du fått tag i sista väskan?
  • Ankmor
    JFL skrev 2008-01-11 00:02:52 följande:
    Godnatt mina vänner Håller tummarna för väskan Pankis.Tussa föresten, jag sticker till Visby den helgen , men men ni klarar er utan mig.
    Gråter Åhhh, så tråkigt! Men det blir säkert fler tillfällen.

Pannkis; håller tummarna för dig!
Svar på tråden Sockerpullornas tråd