Inlägg från: MariaX m 2 |Visa alla inlägg
  • MariaX m 2

Sockerpullornas tråd

Solaika skrev 2008-01-04 13:15:53 följande:
    Sockerblommor är ju alltid pilligt Tycker jag.. jag borde öva mer.. men jag har ingen FP hemma.. o inte råd att fixa.. egentligen inte tid heller.. dumma PM..
    Jag gör ju min egen fp så den är billig men man måste ju ha CMC elelr tylose förstås. Men det går åt en rackarns massa ståltråd
    Jag ser dina drömmar sakta lossna från mitt liv...
  • MariaX m 2
    UWO BaraJag skrev 2008-01-04 13:35:49 följande:
    Vilken?
    Vilken bok menar du? Alan Dunn's Flowers and foliage for wedding cakes
  • MariaX m 2
    UWO BaraJag skrev 2008-01-04 13:43:22 följande:
    Ah! Appropå vilka man skulle vilja gå kurs för...
    Mmmm. *Viskar * jag är anmäld till hans kurs i februari...
  • MariaX m 2
    UWO BaraJag skrev 2008-01-04 13:51:49 följande:
    NÄÄÄ!! Nu jäklar! Åh, vad sotis jag blev nu!! Vilken kurs är det? *fortfarande äckligt sotis*
    Det är lite pinsamt egentligen men jag vet faktiskt inte Vet bara att det är Alan Dunn som håller den och att jag svävar på små moln över att få gå den!! Han är bara bäst på sockerblommor!!!
  • MariaX m 2
    UWO BaraJag skrev 2008-01-04 14:57:36 följande:
    Åh andra sidan räcker ju faktiskt den infon för att ha ursäkt att gå kurs, eller hur?
    Jaa det tycker jag med Fast nu har jag skickat ett mail och frågat Tårtdecor iaf

JFL - Tack så mkt !! Jag får energi av att sitta med blommorna, här hemma är det annat som stjäl energi... De är igång och bråkar just nu som bäst... sötnosarna 
  • MariaX m 2
    JFL skrev 2008-01-05 10:25:43 följande:
    Maria: är du föräldraledig?
    Näe, pluggar till lärare sen i höstas. Du menar om jag har tid på dagarna ?
  • MariaX m 2

JFL - underbart god såg chokladtårtan ut

• MariaX m 2

Hello girls !

För mig funkar det nog när som helst men det vore ju bra innan skolan börjar förstås Och jag inser att jag inte ens vet var du Tussa bor...

En fråga till er Jag ska göra en bukett till ett speciellt tillfälle och vill ha ett vårtema men vad tycker ni det ska vara för blommor? Jag funderar på påskliljor men vad mer i så fall? Eller är nåt annat bättre? Snälla hjälp och jag har inte såå lång tid på mig...

• MariaX m 2

Tack för tips om vårblommor tjejer !
    Kan inte bestämma mig, blir kanske en "trist" rosbukett istället, något som tilltalar alla

Tussa - Jamen det är ju inte så långt från mig, jag bor ju i Linköping Jag bokar in första helgen i augusti, det ska bli jättekul

Solaika - Läget? Kyss

• MariaX m 2
    Solaika skrev 2008-01-10 17:55:57 följande:
    Nämen hej Maria Det är bra.. trött.. vi sitter i skolan o säger: Silens.. I kill you!Här ser ni varför om ni är nyfikna.. gärna lite trötta o inte tar illa upp för lite småfräcka skä

Haha Ja den var kul
Svar på tråden Sockerpullornas tråd