Inlägg från: Maraschino |Visa alla inlägg
  • Maraschino

Sockerpullornas tråd

MariaX m 2 skrev 2008-02-12 10:51:21 följande:
    Oj din stackare Solaika !! Håller tummarna för att det går bra sen. Kram Jag får nog ställa in mina tårtor till helgen lilltjejen kräktes inatt och man vet ju aldrig... Suck. Man måste ju ge beställaren en rimlig chans att fixa andra tårtor oxå... J-kla skit!
    Visst är det trist när man måste avsäga sig en beställning, fick göra det själv förra helgen. Men jag ser det som så att förhoppningsvis ser beställaren att man är seriös pga att man inte ställer sig och tårtar med sjukdomar hängandes över sig!
  • Maraschino

Har en hälsning som jag glömt framföra till alla i tråden!!

UWO vinkar och hälsar till er alla!!

• Maraschino

Någon som har en beskrivning på hur man gör en katt??

Ska göra tårta på söndag och det ska vara några katter på har jag lovat, är till en liten kille som fyller två.

• Maraschino

Någon som har i huvudet hur länge kristyr håller i kylskåpet? Insåg att jag har en del som står färdigt och inte varit använt till något! Men jag kommer inte ihåg hur länge man kan ha det i kylen!!!

• Maraschino

Vad vore livet utan Taxens!!! Kikade in där och nu fanns kristyr receptet där och hållbarheten är 3 månader!!! För er andra som glömt!!

• Maraschino
    JFL skrev 2008-03-02 10:52:58 följande:
    Godmorgon.Någon som är sugen på en placering? Den stora placeringen 25 000 kommer om 3 platser hos mig, skynda skynda skynda
    Kikade förbi!!

Om man ska täcka en tårta med gräs, tänker inte ha någon SP på, vad blir bäst kristyr eller smörkräm?? Har redan lagt ett tunt lager smörkräm på tårtan..
  • Maraschino

Det blev smörkräm som gräs!! Tårtan är nu hämtad så nu får jag hoppas att de blir nöjda oxå!! Tyckte den blev söt!! Bild kommer senare när jag orkar lägga in de på datorn.

Svar på tråden Sockerpullornas tråd