Inlägg från: Solaika |Visa alla inlägg
  • Solaika

Sockerpullornas tråd

JFL - Va fina tårtorna blev! Hello Kitty är ju jättesöt o rosen som du påstår är halvdan är jättefin! Finare än alla mina jag nånsin gjort!

Maria - Jag har alltid köpt dopdekorationerna hittills. Men jag är HELT värdelös på modellering o sånt
    Kom och gå en mil i mina mockasiner, innan du bedömer vem jag är.
  • Solaika

Just nu är jag sjukt sugen på att göra OCH äta tårta.. Det va länge sen jag kände så. Men det blir inget av med det.. dumma bantning.. dumma kropp.. jag vill vara smal NU! Gråter

• Solaika

Usch.. dålig dag idag känner jag.. Sambon är hemma från jobbet med taskig mage.. rätt trött på att han inte tar hand om sig o det spelar f*n ingen roll vad jag säger åt honom.. Man stoppar inte i sig massa skräpmat när man nyss varit dålig!
    Sen är jag så sjukt besviken på en "vän".. Man vet aldrig vart man har folk omkring sig..

Hoppas ni alla har en bättre dag än jag!

• Solaika

JFL - Tack! Så här långt känns det lite bättre.. solen strålar från klarblå himmel. Bara det gör det lättare. Gubben är tillbaka på jobbet o kompisen har tatt sig lite i kragen iaf. Dock måste jag gå till Käftis.. alltid är det nåt.. Men man överlever.

Rimmis - Vet inte vad jag ska säga.. men jag håller med Stellamum. O jag håller tummarna för att det är så!

• Solaika

Humlan - Det som kan vara lite trixigt med gelén är att den lätt smiter igenom grädden om den är för varm.. samtidigt får den inte kallna för mycket för då hinner den ju stelna Men det där fixar du utmärkt! Jag brukar hälla i pressad citron i gelén för jag tycker det blir så hemskt sött annars

• Solaika

Tandvärk måste vara ett jävulens påfund.. Det gör så sjukt ont! Har fått akuttid hos tandläkaren kl 12.30 idag.. Hatar tandläkare men jag står inte ut med smärtan mer *gråter o gnäller lite* Gråter

• Solaika
    Fru Humla skrev 2008-02-12 09:05:44 följande:
    jag tillhör också skaran som verkligen tycker att dte är asjobbigt att gå till tandläkaren och dessutom lider nåt så bedrövligt av just den värken. fattar inte hur man kan klara nästan hur mycket värk som helst bara det inte är tandvärk.nu är min mamma tandsköterska så jag har ändå jättebra hjälp att våga gå så jag slipper gå akut. jag har dessutom något som gör att mina tänder går sönder i överkäken. så där är alla lagade medan underkäken har de aldrig behövat röra. underligt det där men jag måste sköta mig om jag ska ha några tänder kvarhoppas det går bra för dig...det brukar de ju när man väl har kommit dit
    Jodå.. jag överlever alltid.. dom vet att jag är rädd för dem.. just nu tror jag att en eller ett par tänder håller på att dö.. därför det gör så överjävligt ont.. Det märkliga är att det inte syntes ett smack på röntgen när jag var hos käftis i tisdags.. O i helgen har det bara blivit värre o värre.. inte ens Citodon hjälper det minsta.
  • Solaika

Jaha.. så var man en tand fattigare då.. dom drog ut den.. usch o fy så fruktansvärt otäckt!! Trodde aldrig tårarna skulle sluta rinna.. jag hatar verkligen tandläkare!

• Solaika
    Fru Humla skrev 2008-02-12 13:57:48 följande:
    oj, var dn så illa däran? mm det är ju iaf billigare än en rotbehandling men det är otäckt att dra ut. jag har tagit bort en visdomstand och den andra måste oxå bort. menm som tur var så blev jag gravid så då fick jag vänta...men nu börjar det vara dax
    Mmh.. det va tydligen det.. jag har sånt där avtal så det kostar ingenting just nu.. betalar varje månad istället.. har två visdomständer som sitter snett.. men dom har inte börjat växa än.. o så länge jag inte har ont av dem så får dom sitta.. aldrig att jag gör mer än jag måste i munnen.
    Tycker synd om mig själv.. funderar på att göra mig en liten portion chokladpudding o synda lite bara för att det är synd om mig
  • Solaika

Glad alla  dag till er go'bitar! Hoppas ni får en riktigt fin dag!

Svar på tråden Sockerpullornas tråd