Inlägg från: Solaika |Visa alla inlägg
  • Solaika

Sockerpullornas tråd

JFL skrev 2008-02-19 16:48:54 följande:
    Är det ingen som vill gå Carol Hacox-kursen med mig i mars. Vi ska göra kalla med stora blad. Cake&Design ordnar den iom att de flyttar till större lokaler.
    Det låter jätteroligt.. men jag har inte råd med sånt
    Kom och gå en mil i mina mockasiner, innan du bedömer vem jag är.
  • Solaika
    Jag är nog jordens största KLANT!!
    Skulle ha skrivit tenta på lördag.. har suttit i två dagar o pluggat en massa.. o så kommer jag på.. idag.. att jag inte har anmält mig till tentaeländet.. Hade ju FULLKOMLIGT glömt bort att man måste anmäla sig till eländet.. Lite smått surt!

För övrigt är jag lite glad för mamma har lovat att vi ska åka till Farnham när vi är i England i sommar. Bara en timme från London ligger det tydligen SK here I come
  • Solaika
    MariaX m 2 skrev 2008-02-20 19:54:16 följande:
    Så himla surt!!! Men kul att åka till SK, det skulle jag oxå vilja !
    Irriterande.. vi har inte haft salstenta sen i april.. så hur ska man kunna komma ihåg att man ska anmäla sig?
    Ska bli skitkul att åka till SK.. Farnham öht ser väldigt fint ut. Så det blir kul!
    Inte är du på msn nu heller.. *grr*
  • Solaika
    Ankmor skrev 2008-02-21 21:17:46 följande:
    Ooo då kanske de finns i Göteborg också?!Ska kika efter dem nästa gång jag är i stan!Tack för tipset.Men håll med om att det fanns många "vill ha" saker på den sidan!
    Jag har letat som en tok på varenda Verner & Verner jag kunnat hitta.. det verkar inte vara nåt som finns kvar i sortimentet. Dom har inte ens kunnat skicka efter det åt mig nämligen. Men hittar du nåt kan du väl hojta så får du köpa åt mig oxå
  • Solaika

Hej på er tjejer!
    Hur har ni det allihopa? Det är så lugnt här inne.
    Jag har haft rätt mycket ett tag.. o just nu deppar jag lite dessutom eftersom sambon åker till Thailand utan mig på onsdag. Men jag ska iaf ta o åka till mina föräldrar o bli lite bortskämd. O förhoppningsvis hälsa på min bästis som fick sitt andra barn förra veckan. Dock i v 31 så bebisen lär jag ju inte få se. Men det vore kul o träffa bästisen iaf.. behöver prata av mig lite

Jag har gått o funderat på min födelsedagstårta.. Jag fyller 25 i mitten av april.. haha, det är inte mars än o jag går o funderar på det.. hum.. nåja, det är den närmsta tårtan jag har att se fram emot så det är väl därför
    Jag har iaf velat fram o tillbaka över hur den ska se ut.. funderat på att göra nån oblat av våra nya små pälsklingar eller nåt.. men idag kom jag på det.. Så självklart när allt kommer omkring.. En ost.. med möss. Mitt smeknamn här hemma är Mus.. o våra nya pälsklingar.. är möss
    Meeeen.. VAD ska jag stoppa i den? Jag är mest inne på nåt med choklad.. men jag skulle vilja göra något som jag inte har gjort förut.. det står dock heelt still i skallen. Funderar på att göra den mer "vuxen" i smaken.. med typ polly eller nåt.. punchpraliner är det bara jag som gillar annars hade det vart gott. Men jag veet verkligen inte.. Hjälp?

• Solaika

Jättefina Maria! Som jag trodde! Du är hur duktig som helst!!

• Solaika

Jättesöt tårta Maraschino! Vad har du i den?

• Solaika
    Maraschino skrev 2008-03-02 20:03:55 följande:
    Det är choklad och banan i tårtan, sen är den spacklad med ett tunt lager smörkräm och massor av smörskräm till gräset!!
    Jag måste nästan testa o kombinera det i tårta.. jag har förätit mig på banan så jag har väldigt svårt för det. Men bananskumgodis med choklad är ju himla gott..
  • Solaika

Härligt rimmis!! GRATTIS!!

• Solaika
    JFL skrev 2008-03-05 22:56:58 följande:
    Hihihi nu har jag anmält mig till Cake&Designs tårtutställning och tävling. Ska bli så kul Hade tänkt ut hur tårtan skulle se ut men nu börjar jag bli osäker... Nåja det löser sig väl
    Vad du än gör.. så kommer det bli kanonfint! Du är ju hur duktig som helst!
  • Solaika
    Sexymala skrev 2008-03-06 00:37:40 följande:
    kors i taket, är du med vaken??
    Nääää.. det ser bara ut så
  • Solaika

Maria.. underbar som alltid! Tappar alltid hakan när jag ser dina kreationer. Kyss

• Solaika

Just 17.. Jag har ju skrivit upp i mobilen att du fyller MariaX.. ändå har jag nästan glömt det. 

Men

JÄTTEGRATTIS!!!

Svar på tråden Sockerpullornas tråd