Sockerpullornas tråd

Hej på er tjejer!
Hur har ni det allihopa? Det är så lugnt här inne.
Jag har haft rätt mycket ett tag.. o just nu deppar jag lite dessutom eftersom sambon åker till Thailand utan mig på onsdag. Men jag ska iaf ta o åka till mina föräldrar o bli lite bortskämd. O förhoppningsvis hälsa på min bästis som fick sitt andra barn förra veckan. Dock i v 31 så bebisen lär jag ju inte få se. Men det vore kul o träffa bästisen iaf.. behöver prata av mig lite
Jag har gått o funderat på min födelsedagstårta.. Jag fyller 25 i mitten av april.. haha, det är inte mars än o jag går o funderar på det.. hum.. nåja, det är den närmsta tårtan jag har att se fram emot så det är väl därför
Jag har iaf velat fram o tillbaka över hur den ska se ut.. funderat på att göra nån oblat av våra nya små pälsklingar eller nåt.. men idag kom jag på det.. Så självklart när allt kommer omkring.. En ost.. med möss. Mitt smeknamn här hemma är Mus.. o våra nya pälsklingar.. är möss
Meeeen.. VAD ska jag stoppa i den? Jag är mest inne på nåt med choklad.. men jag skulle vilja göra något som jag inte har gjort förut.. det står dock heelt still i skallen. Funderar på att göra den mer "vuxen" i smaken.. med typ polly eller nåt.. punchpraliner är det bara jag som gillar annars hade det vart gott. Men jag veet verkligen inte.. Hjälp?
Jättefina Maria! Som jag trodde! Du är hur duktig som helst!!
Jättesöt tårta Maraschino! Vad har du i den?
Härligt rimmis!! GRATTIS!!
Maria.. underbar som alltid! Tappar alltid hakan när jag ser dina kreationer.
Just 17.. Jag har ju skrivit upp i mobilen att du fyller MariaX.. ändå har jag nästan glömt det.
Men
JÄTTEGRATTIS!!!