Inlägg från: Solaika |Visa alla inlägg
  • Solaika

Sockerpullornas tråd

jessica6 - Tack.. mår allt bättre.. fortfarande en stor grop i käften o lite lätt smak av sårvätska.. men jag har iaf inte så ont längre. Dock kan jag ju bara tugga på ena sidan av munnen så jag är lite begränsad i mitt matintag

Sexymala - Din ros är bra mycket finare än nån av mina nånsin varit! Träning ger färdighet.. o jag har inte ens nån FP hemma att träna med o inga pengar o köpa för.. *muttra*

Jag ska göra tårta!! *glad* En kompis fyller år imorn så hon får tårta av mig i present. Det blir hon aldrig besviken över Typiskt att man inte har nån FP hemma bara.. så det blir nog ingen text på den.. om jag inte ska fippla med kristyr.. har lite svårt att bestämma mig
    Kom och gå en mil i mina mockasiner, innan du bedömer vem jag är.
  • Solaika
    Sexymala skrev 2008-02-15 18:20:28 följande:
    Solaika: Tack! Jo, som sagt rosen blev fin, men resten blev fiasko Men Skall allt fortsätta övaMen prova att ha sp/mmf till bokstäverna då? Eller brukar du misslyckas med det? Jag har allit haft det o har aldrig misslyckats, men det krävs att det är kavlat tunt, mycket maizena och lite pill med tandpetare, men det går! Om man har tid!
    Jo.. det går ju.. har testat nån gång.. men jag orkar inte knöla med det. Är faktiskt lite inne på det här Corneli Lace eller vad det nu heter

Smakråd.. Vad tror du om kokos-hallon-chokladmed lätt kaffesmak?
  • Solaika
    Sexymala skrev 2008-02-15 21:49:44 följande:
    MUMS! Hallon kokos är ju bara föör god! sen tycke rinte jag om kaffe, men gör man det är det nog suupergott! Choklad blir supr till i vilket fall!Hur gott som helst :-d
    Hehe.. det vart bara hallon o kokos.. fast ena botten är maräng så den är ju penslad med choklad. Sen blir halva täckt med choklad oxå. Så det blir lite choklad iaf
  • Solaika
    Jösses.. tycker det är helknepigt att få in bilderna här nu sen dom gjorde om galleriet.. gillar inte det! Här är iaf tårtan jag gjorde igår. Fuskade faktiskt med köpta bottnar + en chokladpenslad marängbotten. Fyllde med hallon och kokos. Täckt med SP.. den bruna är RIs chokladSP.. Chokladkristyren vart på tok för hård.. därför är den så ojämt spritsad.
    Den vart inte alls som jag tänkte mig.. skulle ha hälften hälften av SP.. men RIs är ju hopplös att jobba med.. den bara ramlade isär när jag skulle lägga på den.. så till slut täckte jag hela med Ballinas o sen dekorerade bara med RI.
    Hon som fick tårtan tyckte iaf att den va jättefin och den va tydligen god oxå. O det var kul att göra tårta igen
  • Solaika
    Tack, va gulliga ni är!

Tyvärr smakade jag inte på den. Hade inte tid att vara kvar hos födelsedagsbarnet som fick den. RIs choklad SP smakar faktiskt väldigt gott.. Mycket chokladsmak på den. Men den är hemsk att jobba med!
  • Solaika

Gu så fin Maria! Som vanligt! Trist att du inte mår bra då.. hoppas det är snabbt övergående!

• Solaika
    Maria - Låter ju.. spännande.. ehm.. Räcka ut tungan Men skönt att du mår bättre iaf!

Hörrni.. är det nån av er som vet om Squires har butik.. o vart i så fall? Jag ska till England med mamma i sommar.. o det vore ju sååå kul om man kunde ta sig dit om dom har butik.
  • Solaika
    MariaX m 2 skrev 2008-02-18 17:00:23 följande:
    Squires har en butik i Farnham. Var det ligger har jag ingen aning om...  Iofs är det ju bättre att besöka butiken själv, då kan det ju inte bli fel... men jag bojkottar Squires....!!! Ett tag iaf...
    Hm.. Då ska jag leta rätt på vart det ligger så får vi se om det är möjligt att åka dit. Hehe.. jo, jag läste att du va less på dem. Jag har iofs bara beställt därifrån två gånger.. men då har det stämt bra.. o som du säger.. när man är i butiken själv så kan det ju inte bli fel
  • Solaika

Tack rimmis

• Solaika

Men usch vad ni drar på er kräksjukor hit o dit. Stackare! JFL jag håller tummarna för att det är något snabbt övergående!

Hänger på den där slängpussen till Pannkis

Svar på tråden Sockerpullornas tråd