Inlägg från: Lindis41 |Visa alla inlägg
  • Lindis41

V.V.S-tråden. Våga vägra skov! Tråd nummer 10

hej alla har innan varit aktiv i dnena tråd m har varit bra fram tills nu!!undrar en sak, ni som gjort koloskopi hur går den till o hur mår man efteråt????skillnad på koloskopi o endoskopi????

tack
  • Lindis41

grådis

tack för filmen....måte dock ringadem okolla om jag kan ta mina nexium somvanligt o dricka aloe vera drycken....

• Lindis41

helt uppblåst i magen o så ont..ser ut som jag ska föda närsom helst!!suck...hela natten har jag haft ont!!morg tillbringades på toaletten

ngn som har uteslutit mjölprudukter o blivit mindre uppblåst???

• Lindis41

hej alla..

igår såköpte jag en dunk m aloe vera juice det ska tydl vara bar mot maen o en annat massa...är det ngn som testat o blivit hjälpt??

• Lindis41

det e riktig aloe vera..

igår åt jag lite olämpligt och det resulterade i redan på kvällen i toalettbesök o morgonen va inte kul

• Lindis41

grådis

tack för att du finns!!m vad menar du ,m händer o fötter???
    e det jobbigt att dricka laxabon???jag har tagit en semesterdag för att bajs inte så kul direkt!!!!

• Lindis41

ska ju på koloskopi på tis beh all info o pepp jag kan få börjar få ångest o hittapå andledn t att inte göra den..

• Lindis41

tack alla ni som tänker på mig o ger mig goda råd, hoppas jag får ngn klarhet m att göra denna undersökning!!har redan ringt o sagt att jag vill ha allt jag kan få o ska säga det igen....tack för att ni finns!!!

• Lindis41

nu har jag druckit 2l laxabon bläää vad äckligt så ska jag göra samma sak imorg igen...så får jag inte äta ngt inte ens dricka idag

började m laxabonen halv sex har inte gått på toan ÄN!!hur lång tid tar det??hoppas verkl jag slpper springa i natt!!!

kram t er alla som mår dåligt!

• Lindis41

inget bajs än...dock mkt magknip har försökt att trycka på toan m det går ej...står ej i papprena när jag ska börja dricka imorg m jag ska göra undersökn kl 13.30 imorg..fårvälringa dit imorg....hoppaspå att det kommer igång

Svar på tråden V.V.S-tråden. Våga vägra skov! Tråd nummer 10