V.V.S-tråden. Våga vägra skov! Tråd nummer 10
tack
grådis
tack för filmen....måte dock ringadem okolla om jag kan ta mina nexium somvanligt o dricka aloe vera drycken....
helt uppblåst i magen o så ont..ser ut som jag ska föda närsom helst!!suck...hela natten har jag haft ont!!morg tillbringades på toaletten
ngn som har uteslutit mjölprudukter o blivit mindre uppblåst???
hej alla..
igår såköpte jag en dunk m aloe vera juice det ska tydl vara bar mot maen o en annat massa...är det ngn som testat o blivit hjälpt??
det e riktig aloe vera..
igår åt jag lite olämpligt och det resulterade i redan på kvällen i toalettbesök o morgonen va inte kul
grådis
tack för att du finns!!m vad menar du ,m händer o fötter???
e det jobbigt att dricka laxabon???jag har tagit en semesterdag för att bajs inte så kul direkt!!!!
ska ju på koloskopi på tis beh all info o pepp jag kan få börjar få ångest o hittapå andledn t att inte göra den..
tack alla ni som tänker på mig o ger mig goda råd, hoppas jag får ngn klarhet m att göra denna undersökning!!har redan ringt o sagt att jag vill ha allt jag kan få o ska säga det igen....tack för att ni finns!!!
nu har jag druckit 2l laxabon bläää vad äckligt så ska jag göra samma sak imorg igen...så får jag inte äta ngt inte ens dricka idag
började m laxabonen halv sex har inte gått på toan ÄN!!hur lång tid tar det??hoppas verkl jag slpper springa i natt!!!
kram t er alla som mår dåligt!
inget bajs än...dock mkt magknip har försökt att trycka på toan m det går ej...står ej i papprena när jag ska börja dricka imorg m jag ska göra undersökn kl 13.30 imorg..fårvälringa dit imorg....hoppaspå att det kommer igång