V.V.S-tråden. Våga vägra skov! Tråd nummer 10
MissDisa, klart du får länken när det är dags för ny tråd
Hoppas läkaren kommer tillbaks så du får gjort din undersökning. Kramis
BCsvensk..nä har ju cykel...en lila
...plus två motorcyklar
Lindis41,man sväljer ju inte direkt slangen utan den går ju in igenom näsan, fast ner genom strupen ska den ju iaf så... om det är obehagligt? Hmmm samvetsfråga
Beror väl på hur känslig du är och hr tuff o stark du är den dagen
Jag gjorde detta när jag var i extremt dåligt psykiskt skick, hade inga reserver whatsoever, helt slut i nerverna efter fjorton misärer och sorger och besvär...gnäll gnäll...utmattningsdepression, så jag kan ju säga att jag gjorde mig inte speciellt populär på röntgen den dagen
De var INTE populära hos mig heller...
Jag grät och höll på att gå därifrån, men jag var inte förberedd på att de skulle prega ner en slang genom näsan på mig. De hade "glömt" att informera om detta... Jag ville ha lugnande men det fick jag inte, då gick jag ut o de fick hämta mig i korridoren och övertala mig att komma in igen..
Det plus att jag alltsedan barndomen haft nån fobi om att ingen får röra min näsa...så det låste ju sig totalt.
Grät mig igenom den undersökningen. Riktig lipsill...
Fast det behöver ju inte bli så för dig. Igentligen är det ju lätt som en plätt och man slipper ju dricka krita...som kan vara lite dryg att få ner, det är ju ngt slags bariumblandning...så det är ju smidigare, går fortare osv
Så du fixar nog det här. Hoppas jag inte avskräckte dig nu. För som sagt, det är ju en rätt smidig undersökning i jämförelse med alla andra undersökningar, fingrar och instrument de kör upp i häcken på oss tarmisar