Vi har inte träffat läkaren idag. Hon hade fått föhinder så hon skulle komma in under dagen. Så vi fick åka hem. Ska träffa henne imorgon klockan tio. Inatt är det förhoppningsvis sista natten innan operation i alla fall. Hoppas ialla fall det. Vi föräldarar har ju inte sköna sängar som de som ligger inne. Jag sa till sköterskorna, ni vill att vi föräldrar ska vara pigga och glada och hjälpa till med våra barn, men hur ska vi orka det när vi knappt kan sova. Har du väl lagt dig kan du knappt vända dig man ligger som i en grop. Då skrattade de. Så nu har jag beställt hästens sängar. Haha.
Hoppas vi hinner sova hemma nån natt innan i alla fall. Innan man får ryggskott.
Stort tack till alla här inne för alla svar och ert stora stöd.
Kan knappt skriva på sjukhuset då deras data håller på att krångla hela tiden. Det kommer upp en text som man måste klicka ner med mellanslag efter ungefär varje bokstav.
MIna inlägg kan nog fattas som att jag är ensam har jag märkt när jag läser dem, men så är det absolut inte. Jag har hela tiden Magnus mina och hans föräldrar vid min sida.
Kramar på er alla.