V.V.S-tråden. Våga vägra skov! Tråd nummer 10
Lukas har bajsat - ett jättelass
inget blod - inget slemm - det är så man vill hissa flaggan!
Fast man kan ju inte säga varför man flaggar - om nånn frågar
Lukas har bajsat - ett jättelass
inget blod - inget slemm - det är så man vill hissa flaggan!
Fast man kan ju inte säga varför man flaggar - om nånn frågar
lilloppan: Min äldsta son som nu är 41 har UC - har haft stomi o är nu bäkkenreservoar opererad.
Min mellandotter är mamma till lukas på 3.5 år - o den här lille plutten har oxå UC o ska förhoppningsvis snart ha stomi.
Jag har oxå lite svårt att skriva till alla - kan inte hålla isär vem som skrev vad - måste vara åldern
Men jag läser vad ni skriver o jag kramar var och en av er i tanken
jag vet genom min son o lille lukas vad ni går igenom
o jag tycker ni är helt underbara - allihopa
Härinne finns båda gråt o tandagnissel - men oxå så mycket humor.
Det bästa är dock värmen o omtanken
o det enorma stöd - som vi som skriver härinne - ger varandra!
Kram
Åh lille lukas fick bli hämtad på dagis - satt bara i ett hörn o gunga - vågade inte bajsa - hade inte bajsat sedan vi hissade flaggan för bajs utan blod o slemm
Slj fick klyxa o han gråt o han kallsvettades.
Jag fick "storma" - det vill säga - vifta med en tidning så det fläktade - o så äntligen kom det ut en kanonkula - o en till -
men fy så hemskt att se den lille ungen försöka stå emot av rädsla för smärtan.
Han har världens hemoröjder - så jävla synd!
hej bcsvensk
Här är livet rimligt ok - klagar lite pga högt blodtryck - men ska skärpa mig
det är ju för fanken den enda åkomma jag har - förutom tröttheten alltså!
där känner JAG igen mig.
Mitt barnbarn lukas (3.5 år) ska stomiopereras inan sommaren - han har det - från o till - jättejobbigt!
Min vuxna bäkkenreservoar son mår bra - det är vi alla tacksamma över
kram till dig
Godafton kära grådis
Vet precis hur du har det molle72 - det var oxå en nervös väntan för mig o resten av familjen när min TP (son) skulle opereras.
Vi hade väntat så länge för han hade väldiga skov o var mycket sjuk - för sjuk för operation - o vi tyckte:"vad sysslar läkerna med"!!
O så fick vi en tid - o då blev vi helt ifrån oss för det
Men jag säger som lällas - du ska se att rebecca kommer att få ett helt annat liv - hon blir som en ny människa!
Jag skickar tonvis av styrkekramar till er alla i familjen - en extra till din modiga dotter - det kommer att gå så bra så
Snart blir det lukas tur oxå - innan sommaren säger dom visst!
kram i massor
Upp med humöret 68án - du är god nog
Du behöver inte peppa just nu - vi vet att du finns o att du har ett stort hjärta - kanske du behöver en kram i stället?...
Det får du av mig - KRAAAAM!
Vet du Rebecca - min son - som är rimligt galen
- han har haft stomi o har nu en bäkkenreservoar - kanske något liknande lällas
Han har faktiskt tänkt att han ska tatuera en blixtlås (dragkedja) på sitt ärr.
Jag tycker du är modig som ska av med "skiten" nu - jag tror inte du kommer att ångra dig!
Se till att fråga så mycket som möjligt - det kan peppa dig så du snabbare kommer på benen igen
Du kan vara helt säker på - att vi härinne blir din största fanclub - vi kommer att följa dig som vilken megastjärna somhelst
kram till dig o din familj
Jag ger Fru U med flera rätt i att du ska åka in akut LSS - tycker synd om dig o skickar dig en bamsekram!
Från det ena till det andra - vill bara säga att nu har han gjort det - min tossiga son
Han har tauerat en dragkedja över sitt ärr efter sina operationer
den är så häftig på min ära - o jag ska lägga in ett kort snart