• gmt

V.V.S-tråden. Våga vägra skov! Tråd nummer 10

Godnatt alla goa människor - så kul att du har varit shoppingsugen rebecca - mycket roligare än att gå o oroa sig.

Nu ska jag sova - ska upp tidigt o skjutsa min dotter - slj - till sjukhuset

sov gott alla - jag ber om änglavakt åt oss allihopa!

• gmt

Hej Hej!!!
    Jag är inne på mammas sida då min dator måste trampas i gång!!!!

Ja jag har inte hört från göteborg men det har ju inte gått så många dagar sedan jag ringde!

På måndag ska jag ringa till lukas läkare , då han bajsar dygnet runt, han sitter och trycker på hela dagarna och det kommer knappast något.

Han kan inte vara ute och leka utan att sätta sej ner hela tiden och trycka på, han har börjat att dölja sitt bajseri och gör allt för att lugna sin omgivning om att "jag bajsar inte ,jag bara vilar"

Jag blir så j***a förbannad vem ska ge mej svaren på dom frågor som jag har om inte lukas LÄKARE men som sagt lider han nog av en tillfällig minnesförlust och det är på min sons bekostnad - känns det som!

Ser på klockan att mina små tvillingar är två år nu - det är deras födelsedag i dag och jag ska gå i säng så att jag kan göra det fint tills kalaset.

Kram till er alla ni är som änglar "finns alltid hos mej "

• gmt

Ja det är fan inte lätt! - hon är tapper - min dotter - en kämpe - o det är jag så tacksam över!

Godnatt alla - extra kram till er som inte mår bra

• gmt

Tindras äiti - huh så hemskt!

Som du själv säger - var rädd om dig - för allt i världen!

Vi skickar en bamsekram till dig o lillplutten i magen

• gmt

på tal om detta med socker - mitt lilla barnbran lukas äter faktiskt inte godis alls - han har i princip aldrig gjort det

han har sina "fikabullar" som är mjök o sockerfria - o lustigt nog har denna lilla unge accepterat att han inte "tål" godis.

O nu ska ni inte tro att huset han bor i är sockerfritt - icke!
    Där finns ALLT som kan skicka vem som helst till Anna Skipper

Jag vill oxå skicka en bamsekram till alla er som inte mår bra - jag kramar er i tanken!

• gmt

Hej molle - jag vet precis hur du har det!

Det är en jävlig väntan - men plötsligt är det bara dagen då det händer - och den dagen klarar man oxå

Vi ska vara "omkring" dig här på sidan - jag lovar att jag ska tända ljus för dig o rebecca - det kommer att gå bra!

Snart har du en lite gladare tjej hemma - kommer ihåg hur det var för min pojk - visst, det tog lite tid för oss alla att vänja oss vid stomin - men att se honom gradvis bli starkare - o gladare - det var belöning som hette duga!

Bamsekram till dig o din dotter - ni är i våra tankar!

• gmt

- Molle - jag vill bara trösta o säga att det kommer att bli bra - det kommer att bli bra!

men det är ju en helvetisk väntan - o många tankar blir det - jag kommer ihåg så väl

Jag vet hur vi gick liksom i ett vacum - o min son var ändå vuxen när han opererades!

Till rebecca vill jag säga - ja, va f.. vill jag säga

jag vill säga - oroa dig inte inte snälla - det är lätt för mig att säga - jag vet det

men jag menar det av ett ärligt hjärta - därför att jag bryr mig

tänk på att du sover under tiden du blir opererad - o när du är på uppvaket så får du hela tiden medicin så du inte ska ha ont

Alla vi "galningar" som numera har blivit din fanclub - vi tänker på dig så det knakar - o vi ska elda ljus så folk tror att vi har Norrsken i Göteborgstrakten

Hoppas du kan ha en bra helg nu - jättekram till dig - o en hälsning från hela min familj

• gmt

Jag skickar en kram till Rebecca - du är en hjälte - o det brinner ett ljus i min trädgård - bara för dig!
    Styrkekram

• gmt

Herregud mumlin - jag blir aldeles rörd när jag läser vad du skriver

Du er verkligen oxå en hjälte - trots du har varit så sjuk så har du peppat o stöttat o funnits för så många härinne.

Jag har så färskt i minne hur vi alla bad om änglavakt - tände ljus - skickade hälsningar o kramar när du blev opererad....

o så plötsligt - känns det som - var du tillbaka till livet igen

Ja det måste ha varit en pärs för dig o de dina.

Jag önskar verkligen att du ska vara rädd om dig - jag tror att du är väldigt värdefull för många människor.

JÄTTEKRAM!

• gmt

Hej molle o rebecca - vi är med er i tanken o hjärtat.

kram i massor!

Svar på tråden V.V.S-tråden. Våga vägra skov! Tråd nummer 10