V.V.S-tråden. Våga vägra skov! Tråd nummer 10
Hejje.. En snabbis idag.. trött efter bröllopsmässan.. Men guuu va fina (och dyra) grejer det finns..
Jajja: Fy vad jobbigt ni måste ha det.. Jag fick inga som helst biverkningar av Artrox, bara positiv effekt. Prova och det kan vara så att det trollar bort din ledverk.. Ska hålla tummarna att det funkar för dig med. I början tog jag 2 tabletter om dagen, en på morgonen och en på kvällen.. Nu tar jag 1 tablett i veckan och det räcker.. Tack och lov..
Molle: KRam på er, hela familjen. Jag kan bara säga att det är ett bra beslut Rebecca fattat. Jag var uppe på benen dagen efter operationen och det gick jättebra.. Det finns linnen typ från HM som jag hade som undertröja och då syntes knappt stomin.. Jag hade stomin i ca 7 månader och nu är det som sagt 5 månader sedan jag opererades igen och nu har jag ett krigsärr på magen men det är så fint och jag mår bättre än någonsin. Äter ingen kortison eller andra mediciner, bara Atrox för att hålla ledvärken borta och dimetikon för att minska gaserna. Inga mer kemikalier i form av tabletter.. Så jäkla skönt. Har aldrig någon stress till toa längre och jag är så himla glad. Jag tror på REbecca och det här kommer att göra henne gott och hon kommer bli bra.. Ärret kommer att blekna med åren. Som sagt, hör av er om ni vill ha bilder. Hälsa Rebecca kram och säg att vi alla håller på henne.. och er såklart. Kramisar i massor
Kram alla härinne.. Ni är bäst.. Kramis