Cerazette, P-piller.
Jag har bara hört dåligt om P-piller, Cerazette.
Att man går upp i vikt.
Att man tappar sexlusten.
Att man får humör svägningar.
Ni som äter dessa P-piller, kan inte ni skriva hur dem funkar för er?
Tacksam för svar!
Jag har bara hört dåligt om P-piller, Cerazette.
Att man går upp i vikt.
Att man tappar sexlusten.
Att man får humör svägningar.
Ni som äter dessa P-piller, kan inte ni skriva hur dem funkar för er?
Tacksam för svar!
För mig funkade Cerazette kanon. Inga biverkningar alls och min lillasyster mår lika bra på dom. Vi slutade t.o.m blöda med dom.
20 kg, hjälp det vill inte jag
Jag började äta p-pillren på Juldagen(man ska börja med dem första dagen på mensen) och blöder fortfarande lite grann
jag har ätit mina sedan juni jag fick tillbaka min mens efter 2 mån efter förlossningen, cerazette har funkat sådär ibland får jag mens flera gånger samma månad och då kan jag ha det i flera dagar eller 1-2 veckor, sedan kan det gå flera månader när jag inte får ngn alls, sämsta är att man vet inte om det är mens eller mellanblödningar!
Jag åt cerazette i ca 1,5 år. Tyckte att det var helt ok under tiden. Gick inte upp i vikt, inga humörsvängningar och ingen mens (skönt). Däremot försvann min sexlust mer och mer. Var aldrig kåt och behövde typ hur långt förspel som helt för att komma igång.
Att sluta med dom var det bästa jag har gjort! Sexlusten kom tillbaka direkt och nu blir jag kåt jämnt. Underbart! Jag rekommenderar inte cerazette. Hellre ordentligt kåt med kondom. Det funkar för oss iaf!
M C Catta skrev 2008-01-07 18:34:51 följande:
Jag åt Cerazette i ungefär ett år.
Gick inte upp någonting i vikt, min sexlust blev inte påverkad och jag hade bara humörsvängingar första månaden.
Jag slapp också mensen, vilket var hur skönt som helst eftersom att jag har svåra menssmärtor.
För det första så är Cerazette inte p-piller!
Jag åt dom i 1½år. Dom var kanonbra. Inga biverkningar, ingen mens. Har inget dåligt att säga om Cerazette.