Hårdrockare
Hej alla hårdrockare, finns här några som hade kunnat svara på lite frågor ang. varför ni började lyssna på hårdrock, vad texterna handlar om, om ni känner er accepterade för er musikstil, är ni stolta över den??? Tacksam för hjälp
Hej alla hårdrockare, finns här några som hade kunnat svara på lite frågor ang. varför ni började lyssna på hårdrock, vad texterna handlar om, om ni känner er accepterade för er musikstil, är ni stolta över den??? Tacksam för hjälp
Amon Amart,Finntroll,Tristania,Pain.....för att bara nämna några.....Tristania är ett måste om man gillar goth.Amon amarth om man vill ha lite råare....och utseendet?Vem säger nej till långhåriga pojkar?Inte jag....fast min egen gubbe är snaggad förstås,men han e jävligt snygg ändå....
hårdrockare här med
gillar bla Sparzanza, Metallica, Voolbeat, Iron Maiden plus en jäkla massa andra som är dreeeeeeeeeeetbra!!!
Spelar mkt bra hårdrock på bandit1063.com om någon inte visste det ![]()
arch enemy måste jag säga att sångerskan där imponerar mig
Ja,hon är grym....så mycket röst i en så liten tjej
Några av medlemmarna i bandet kommer ju från min hemstad så har ju sett de live ett par ggr ![]()
inte för att vara sådan men Iron maiden och metallica var bättre förr metallica gick ner efter black album 1991 Iron maiden blev kassa på sena 90-talet runt när de släppte viritual reality runt 97-98 .... nu så e de som gyllene tider säljer på sitt namn