Hårdrockare
Hej alla hårdrockare, finns här några som hade kunnat svara på lite frågor ang. varför ni började lyssna på hårdrock, vad texterna handlar om, om ni känner er accepterade för er musikstil, är ni stolta över den??? Tacksam för hjälp
Hej alla hårdrockare, finns här några som hade kunnat svara på lite frågor ang. varför ni började lyssna på hårdrock, vad texterna handlar om, om ni känner er accepterade för er musikstil, är ni stolta över den??? Tacksam för hjälp
"Just beacuse we ware makeup doesnt mean we can kick your ass " Nikki Sixx på inspelningen av Looks that kill
Glömde entombed och kataklysm!!
någon mer som läst THE DIRT??? ska köpa heroin dairy av SIXX
Jag har hört att hårdrockare ska va ett jävla gött fôlk och trevligt fôlk och ajg kan ju bara hålla med ![]()
Varför jag började lyssna på hårdrock , ganska enkelt , jag fick fri tillgång till internet och hittade en hel uppsjö underbar musik (runt 96 tror jag det var , 12 år gammal) .
Varför jag lyssnar : för att att texterna ger lite mer än "oh baby do me in the ass and my breast are so big oh oh " låtarna .
Texterna handlar om det mesta eftersom jag lyssnar på det mesta inom rock inte bara hårdrock .
Accepterad för min musiksmak , ja det är jag , men jag lyssnar ju inte bara uteslutet på rock så det kanske har med saken att göra .
Rob Zombie,Metallica ,Rammstein, Within Temptation,HIM ,Muse osv dock har jag ganska svårt för renodlad deathmetal
vi e jävligt gött fölk fest i mitt tält på srf 2008....
vi ska ner...gött satan.....