• Pormoicheia

Urinterapi??

Jag ramlade över denna artikel och fann den otroligt intressant, och även något bizarr...

http://www.2000taletsvetenskap.nu/tidning/03nr1/03-1art8.htm

Nån som provat eller sitter inne med mer kunskap/erfarenhet av fenomenet?
    Det räcker iofs med enbart synpunkter också förresten, det är ett öppet forum

Apprentice Moraltant
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-28 22:35
    Om vi lägger till en frågeställning då.

Skulle du dricka eller smörja in dej i ditt egna kiss för att spara pengar om det handlade om riktigt dyra läkarbesök?

(och du visste att det fungerade alltså...)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-29 00:03
    www.klokast.se/siem/Bonet.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-29 00:12
    nexus.vishet.se/art1999/urinterapi.htm
  • Svar på tråden Urinterapi??
  • Boothwalker

Varför skulle ni inte göra det? För att ni tycker det är äckligt eller för att ni inte tror det funkar?

• ejda

Det låter onekligen väldigt intressant

• Pormoicheia
    Boothwalker skrev 2007-12-28 23:38:05 följande:
    Btw Skulle nog inte berätta det för folk irl...
    hehehe....nä det skulle nog inte jag heller göra sådär helt utan vidare faktiskt
    Apprentice Moraltant
  • Boothwalker

Men om ni hade ett problem som ni försökt med allt ni kunde komma på för att lösa och det är nåt som påstås kunna lösas med urinterapi. Skulle ni ändå vägra?

• Fru Indosaurie

jag skulle inte göra det för jag tycker att det är äckligt..
    vore ju hur bra som helst om det funkade! men även om jag hade 100% säkerhet att det skulle funka så skulle jag inte göra det..

• Boothwalker

Kanske om man prövat ett tag och verkligen fått resultat... Om nån frågade... Men man får ju redan konstiga blickar fast man bara slutat med schampoo och tvättmedel och sånt...

Pormoicheia skrev 2007-12-28 23:39:51 följande:
    hehehe....nä det skulle nog inte jag heller göra sådär helt utan vidare faktiskt
  • Boothwalker

Tycker du att det är äckligt att andra håller på med det eller för din egen skull?
    Fru Indosaurie skrev 2007-12-28 23:41:12 följande:

jag skulle inte göra det för jag tycker att det är äckligt..vore ju hur bra som helst om det funkade! men även om jag hade 100% säkerhet att det skulle funka så skulle jag inte göra det..
  • Pormoicheia
    Boothwalker skrev 2007-12-28 23:42:23 följande:
    Kanske om man prövat ett tag och verkligen fått resultat... Om nån frågade... Men man får ju redan konstiga blickar fast man bara slutat med schampoo och tvättmedel och sånt...
    Jo, menar blott
    Apprentice Moraltant
  • Fru Indosaurie
    Boothwalker skrev 2007-12-28 23:43:17 följande:
    Tycker du att det är äckligt att andra håller på med det eller för din egen skull?Fru Indosaurie skrev 2007-12-28 23:41:12 följande:
    nää alltså andra får gärna hålla på! funkar det så är det ju bra!
    Men jag skulle inte kunna testa själv, tyvärr!
    Nu har jag inte läst hela artikeln, bara skummat. Men om det nu fanns vetenskapliga belägg för att det funkar så är jag ganska säkert på jag inte att jag skulle klara det ändå..
Svar på tråden Urinterapi??