Inlägg från: glitterkorn |Visa alla inlägg
  • glitterkorn

    ("v") Alla Hjärtansdag ps ("v")

    Någon som vill göra ett fint alla hjärtansdag kort på mig o min älskling ?

  • glitterkorn
    lejonkungen skrev 2008-01-04 09:19:04 följande:
    Har även denna, skulle vara kul att ge till Leos morfar.... om någon vill göra den lite finare. Leo är väldigt generös med pussar som ni kanske förstår, hi hi.Kram!
    vilken söt liten pojke ni har ! :)
  • glitterkorn
    Tjottskan skrev 2008-01-04 20:33:52 följande:
    Tack så -ligt =)
  • glitterkorn

    Vill någon göra ett Alla hjärtans dag kort till Julius morfar & mormor från honom med texten typ Du o jag morfar/mormor lr Julius  Morfar/mormor ?

    Vore så himla mysigt o ge dom ett varsitt kort från honom =)


  • glitterkorn
     Måste bara säga (ännu en gång! ;P) Att ni alla är så fantastiskt duktiga ! Jag ÄLSKAR att kolla runt på alla underbart fina bilder i dom här trådarna !
  • glitterkorn
    glitterkorn skrev 2008-01-06 03:00:17 följande:
    Vill någon göra ett Alla hjärtans dag kort till Julius morfar & mormor från honom med texten typ Du o jag morfar/mormor lr Julius  Morfar/mormor ?Vore så himla mysigt o ge dom ett varsitt kort från honom =)
    Puffar lite för Julius Mormor och Morfar
  • glitterkorn
    star76 skrev 2008-01-09 19:20:24 följande:
    Till glitterkorn:Litet bonuskort:Bilderna finns även i mitt galleri.
    Tack , dom är fin fina tycker jag :)
  • glitterkorn
    tjott : har nu framkallat det gulliga kortet du gjorde på mig o min pojkvän, tack en än gång Kyss
  • glitterkorn
    Tjottskan skrev 2008-01-09 22:58:33 följande:
    hmmm..... vilken svenska..... skall naturligtvis stå "hoppas det blev BRA när du framkallade det"
    det blev super bra Kyss
  • glitterkorn

    tjott : jag undrar om du oxå sk vilja ge dig på Julius mormor och morfar ? (Det får vem som helst göra blir bara super glad för jag vill överraska dom med era fin fina kort) Sk va så skoj o ge lite olika bilder tycker jag :)

Svar på tråden ("v") Alla Hjärtansdag ps ("v")