Svullen mage?
Jag undrar bara om det är någon annan som haft en väldans svullen mage som ett gravsymtom innan ni plussat?
Jag undrar bara om det är någon annan som haft en väldans svullen mage som ett gravsymtom innan ni plussat?
Undrar jag mä, för jag ser gravid ut nu. BIM nästa vecka.
Jag var inte mer svullen än jag brukar vara före mens... Det var först i slutet av v5 den svullnade upp ordentligt... ![]()
Jag var toksvullen innan jag visste att jag var gravid, berodde på att jag var förstoppad..*S* Många blir ju knasiga i magen tidigt.
Jag har oxå BIM nästa vecka 9/1.. är så spänd, men samtidigt försöker jag slappna av för annars hoppar mensen över ett par dagar bara på grund av att jag är så förväntansfull :P
Men att styra sina känslor är ju lätt att säga
Jag har väldigt svullen mage! Bild finns i mitt galleri. Jag har gått en vecka över BIM och fortfarande inget pluss!
Jag har väldigt svullen mage! Bild finns i mitt galleri. Jag har gått en vecka över BIM och fortfarande inget pluss!
Jag sitter fortfarande och funderar över min svullna mage. Den har varit svullen i runt 1 vecka nu, och jag har BIM på onsdag men jag blir ju alldeles tokig på att vänta :-P
Har haft lite som mini-mensvärk ungefär lika länge som jag haft min svullna mage. Men nu när det närmar sig BIM så tror jag nog mer att det kanske verkligen ÄR mensvärk å inget annat
Men jag brukar svullna lite någon dag innan mens inte en hel vecka..*grr*..alla dessa tankar å tiden som sniglar sig fram..
*suck* någon med samma funderingar?
Jadå här är en till med samma undringar!
Har BMI 13/12 och brukar aldrig ha så här svullen mage. Kan knappt ha på mig mina vanliga jeans. Fick byta om till mysbyxor nu när jag kom hem från jobbet...
Gaaa, att dagarna fram till BIM går så långsamt!
Har BMI 13/12 och brukar aldrig ha så här svullen mage. Kan knappt ha på mig mina vanliga jeans. Fick byta om till mysbyxor nu när jag kom hem från jobbet...