Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Fika-tråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 4**

Fixar

Vi vill fika onsdag 9 januari kl 11.00:

VeraP - Verica & Milo
    Chrizzy - Christine & Felix

Vi vill fika onsdag 9 januari kl 13.00:

VeraP - Verica & Milo
    Johans Sambo - Hanna & Hugo
    Lussan - Louise & Stella
    Finbus - Annika & Matti
    Zorn - Purvi & Mahi
    ♥♥♥ Oändlig kärlek ♥♥♥
  • Duntoffla

Men nu stämmer den väl?

♥♥♥ Oändlig kärlek ♥♥♥
  • Duntoffla
    MooseBaby skrev 2008-01-07 23:24:55 följande:
    Men vilken mupp jag är, haha! Ah jag trodde ju du lagt dit dig och Noel och att jag i och med min uppdatering missade er. Men du var visst bara här för att vara snäll mot Zorn Sorry, jag är en trött moosemama these days... zzz
    Jag har inte bestämt mig om vi ska gå eller inte

Man får vara en trött mamma. Man kan även alltid skylla på amningshjärna, vare sig man amma eller inte
    ♥♥♥ Oändlig kärlek ♥♥♥
  • Duntoffla
    Vi kommer kanske lite senare än tolv...

Vi kommer och fikar på onsdag den 16 januari kl 12:

Girle (Stina och Maja)
    FL Lisa (Lisa och Alvin)
    Tejja (Therese o Neah)
    Dunis (Petra och Noel)
    ♥♥♥ Oändlig kärlek ♥♥♥
  • Duntoffla

Lägger in lite info om Meandi-träff hos mig.

Eftersom det är mest kvällar samt helger som säljaren kan då hon pluggar så föreslår jag att vi träffas utan barn (dock blir väl min egen hemma med pappa på övervåningen eller så fixar jag barnvakt) Detta för att då kan alla mammor som vill komma (dvs ingen platsbrist) samt att det blir lite enklare att titta på kläderna i lugn och ro.

De två dagar som jag har på förslag är;

Onsdag 13/2 efter 18
    Onsdag 20/2 efter 18

Sen kan vi ju träffas lite innan hon kommer och fika eller äta något...typ Monkeys snittar

Ni som är intresserade kan väl fundera och skriva upp er på det datum som passar och så tar vi det då flest kan. Jag tänkte återkomma till henne på torsdag igen så innan dess är det kalas om ni anmält intresse.

Kläderna kommer ett par veckor efter att man har beställt.

♥♥♥ Oändlig kärlek ♥♥♥
  • Duntoffla

Vera- du är snabb som vanligt

♥♥♥ Oändlig kärlek ♥♥♥
  • Duntoffla
    Vixi skrev 2008-01-14 22:21:21 följande:
    Jag kan båda datumen så jag skriver upp mig på båda? men gärna så snart som möjligt så jag hejar lite på den 13:e (kläderna brukar ha en tendens att gå åt fort oxå!)MeandI-träff hos Dunis:Onsdag 13/2 efter 18Vera utan Milo (Verica)Vixi (Victoria utan Olivia )Onsdag 20/2 efter 18Vixi (Victoria utan Olivia)
     Haha...det var därför jag skrev dessa dagar. Vill ha det så snart som möjligt.
    ♥♥♥ Oändlig kärlek ♥♥♥
  • Duntoffla
    rrika- du missade nog mitt inlägg i andra tråden. Skriver det här också. Kom ju på att en del har barn som flaskvägrar och ni får ju självklart ta med er era knoddar. Tänkte inte så långt. Sorry! Men tar alla med sig sina blir det mest kaos. Några bebbar är ju lugnt. Vet ju att din lilla tjej inte äter annat än från bröstet ex plus kanske några till.
    ♥♥♥ Oändlig kärlek ♥♥♥
  • Duntoffla

Gör ett tillägg... Ni som har barn som bara ammas och vägrar flaska får ju självklart ta med era knoddar. Det är väl ett par stycken tror jag.

Meandi-träff hos Dunis:

Onsdag 13/2 efter 18

Vera utan Milo (Verica)
    Vixi (Victoria utan Olivia )

Eller...

Onsdag 20/2 efter 18

Vixi (Victoria utan Olivia)

♥♥♥ Oändlig kärlek ♥♥♥
  • Duntoffla
    fiffiluran skrev 2008-01-15 13:39:47 följande:
    återigen ett supertrevligt initiativ med me-and-i träff!! och dunis är ju helt underbar som ställer sitt hus till förfogande. jag har ett problem bara... Elvis är inte en me-and-i kille Så jag tänker inte ta en plats i huset bara för att jag vill umgås utan hoppar över denna grej. Men ni kommer ju garanterat ha skoj!
     Noel är kanske inte heller det. Det är bara hans mamma som tvingar honom till det
    Skämt å sido. Tror däremot att Elvis är en Gangstar-kille. De har tuffa grejer och ordnar också home-partyn...hint, hint
    ♥♥♥ Oändlig kärlek ♥♥♥
Svar på tråden Fika-tråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 4**