Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Fika-tråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 4**

Lindisen75 skrev 2008-01-28 09:29:58 följande:
    Hej!Jag hoppas kunna komma på bion men vi ska till Gävle och skriva kontrakt på stugan kom jag på och jag vet inte riktigt när vi åker..Fikat är väl på ons som vanligt antar jag?!Fika på Coffeehouse by George på Hötorget kl 12:VeraP (Verica o Milo)Vixi (Victoria & Olivia)Girle (Stina & Maja)Dunis (Petra o Noel) Lindisen (Linda & Frans) kl 13
    Fast vi som är uppskrivna på fikat kommer ju inte om det blir bio...
    Det är samma tid. Det där var bara för att se intresset tror jag. Däremot kanske det finns de som bara vill fika och inte se film.

Fiffi-jag har också det problemet. Jag hoppas att han kan härda ut...
    ♥♥♥ Oändlig kärlek ♥♥♥
  • Duntoffla

Tar bort mig från bion. Tror inte att det kommer att funka... sist var det på gränsen...

Barnvagnsbio på Sergel, Jane Austen bookclub, kl 12:

VeraP (Verica o Milo)
    Vixi (Victoria & Olivia)
    Zorn (Purvi & Mahi)
    Girle (Stina & Maja)
    Tejja (Therése o Neah)
    Lussan (Louise & Stella)

Fikar gärna däremot

• Duntoffla

Hej alla! Slår ett slag igen för Me&I hemma hos mig. Har nu pratat med säljaren som kommer 18.30 istället för 18. Hoppas att ni vill komma!

Me & I träff hos Dunis onsdag 13/2 efter 17.00 (säljaren kommer vid 18.30 men de som vill får gärna komma lite innan.

Vera utan Milo (Verica)
    Vixi (Victoria utan Olivia )
    aiobi (tora ev med siri men förmodligen utan, tränar stenhårt m flaskan nu!)
    Monkey Tales (förhoppningsvis utan M)
    septembermamma (Maria utan Frans)
    FL Lisa (lisa utan alvin)
    Zorn (Purvi förhoppningsvis utan M)
    Girle (Stina utan Maja)
    Tejja (Therese, med eller utan Neah, det är frågan)
    Chrizzy (Christine utan Felix
    Lussan (Louise troligen utan Stella)

• Duntoffla
    VeraP skrev 2008-02-01 11:11:02 följande:
    Nästa vecka visar dom Förtrollad m Patrick Dempsey i Sickla...
    Mr Mc Dreamy Synd att jag inte kan. (nu när Noel har blivit lite gladare så kanske det hade funkat) Ska till kiropraktor och knäcka rygg.
  • Duntoffla
    Arwhen skrev 2008-02-05 09:52:50 följande:
    hallå, hoppar in i tråden (lite sent men aldrig försent väl?). Har träffat rrika, J85 och aiobi innan. Låter superkul med alla skojigheter ni hittar på.!!!!!
    Hej och välkommen hit!
    Kika gärna i prattråden som ligger i TS. Och följ gärna med på fika
  • Duntoffla

Flyttar fram denna lista. Det finns fortfarande plats i huset. Ta med en vän om du vill.
    Tar mig friheten att ta bort de som meddelat mig att de inte kan.

Me & I träff hos Dunis onsdag 13/2 efter 17.00 (säljaren kommer vid 18.30 men de som vill får gärna komma lite innan och fika.

Vera utan Milo (Verica)
    aiobi (tora ev med siri men förmodligen utan, tränar stenhårt m flaskan nu!)
    Monkey Tales (förhoppningsvis utan M)
    septembermamma (Maria utan Frans)
    FL Lisa (lisa utan alvin)
    Zorn (Purvi förhoppningsvis utan M)
    Girle (Stina utan Maja)
    Tejja (Therese, med eller utan Neah, det är frågan)
    Chrizzy (Christine utan Felix

• Duntoffla
    VeraP skrev 2008-02-06 21:15:16 följande:
    Det blev med Milo. Fortfarande ok, Dunis?Me & I träff hos Dunis onsdag 13/2 efter 17.00 (säljaren kommer vid 18.30 men de som vill får gärna komma lite innan och fika. Vera med Milo (Verica & Milo)aiobi (tora ev med siri men förmodligen utan, tränar stenhårt m flaskan nu!)Monkey Tales (förhoppningsvis utan M)septembermamma (Maria utan Frans)FL Lisa (lisa utan alvin)Zorn (Purvi förhoppningsvis utan M)Girle (Stina utan Maja)Tejja (Therese, med eller utan Neah, det är frågan)Chrizzy (Christine utan Felix
     Absolut!
Svar på tråden Fika-tråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 4**