Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Fika-tråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 4**

Vixi skrev 2008-02-28 22:53:57 följande:
    lite långt fram i tiden kanske men jag måste redan tipsa: 12 mars BARNVAGNSBIO på Sergel, hurra. Skriv in i kalendern!
     Vilken film är det?
  • Duntoffla
    Vixi skrev 2008-02-29 08:11:48 följande:
    neeeeeeej jag visste att det var nåt med det där datumet. vaknade till i natt och kom på att vi ska till DS på läkarkoll ( 6mån) då.. suck. Ingen bio för oss.Kanske får tråckla oss i väg till söder eller sickela i stället då På söder går PS. I Love you ( jag har aldrig aldrig bölat så mkt som när jag läste den boken, redan på baksidan!!)
     Sickla är ju inte så långt från stan

Jag kan förresten inte heller 12. Föräldragrupp. Blää...
  • Duntoffla
    Girle skrev 2008-03-09 12:57:40 följande:
    Är det någon som är sugen på fika på onsdag?
     Jag är sugen men kan ju inte tyvärr. Men veckan efter gärna
  • Duntoffla

Jag är fikasugen! Hoppas ngn annan också är det

Jag vill fika på Dieselverkstaden i Sickla (Voltaires fik) tisdag 18/3 kl 11.30. ( Vi är nog kvar om ngn kommer senare):

Dunis och Noel

• Duntoffla
    Vixi skrev 2008-03-13 09:44:52 följande:
    Dunis: attans ska ni fika där ute, då kan jag nog inte fiska upp Me&Ikläderna..trodde ni skulle fika i stan. återkommer om det.På onsdag är det Barnvagns-BIO på Söder. De visar PS.I Love You kl 11.00. Några som är sugna??Vi är:Vixi ( Vickan & Oliven)
     Det är ju nästan stan Vi får väl hitta ngn annan dag
  • Duntoffla
    Skriver det här också...Jag har som sagt fått Me & I kläderna idag och tar med dessa på tisdagsfikan till de som kommer. För de som inte kan får vi lösa det på annat sätt annan dag. Sista betalningsdag på faktura är 1 april.

• Duntoffla
    Tejja skrev 2008-03-13 20:44:44 följande:
    Jag vill gå på Ps I love you.Men Alva fyller år då och jag tror att hon vill bli hämtad klockan 13 den dagen...
     Den kanske går någon annanstans någon annan dag
  • Duntoffla

Tar med kläderna till Chrizzy, Septembermamma och Tejja so far...

Jag vill fika på Dieselverkstaden i Sickla (Voltaires fik) tisdag 18/3 kl 11.30. ( Vi är nog kvar ett tag om ngn kommer senare):

Dunis och Noel
    Fiffiluran (Sara) och Elvis
    Ammi: (Ammi o Nellie)
    Chrizzy & Felix mina kläder kan du ta med
    Tejja o Neah
    septembermamma & Frans
  • Duntoffla
    Chrizzy- usch! Jobbigt med magsjuka! Vi bor ju i alla fall rätt nära om du vill ha kläderna.

Vixi- ja du, det blir ju svårt innan påsk. Är hemma hela påsken men då är ju ni iväg. Nästa vecka kanske då? När kommer ni hem igen?
Svar på tråden Fika-tråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 4**