Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Fika-tråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 4**

ja, jag pratar om NÄSTA onsdag för min del. Så det inte blir missförstånd. Men Applemum och Tejja kanske kan

• Duntoffla
    VeraP skrev 2008-02-20 09:29:25 följande:
    Vad sägs om Västermalmsgallerian på Fridhemsplan? Stället vid ingången, bra mat o kanongod latte.Men, jag är ju lite mer för ställen centralt, även om Koloni i Sickla är fantastiskt!
     Mig spelar det ingen roll så länge det är något nytt och inte på helt andra sidan stan
  • Duntoffla
    lenpin skrev 2008-02-21 21:50:52 följande:
    Om det blir fika är det ok att jag tar med båda terroristerna? Saga har sportlov då och skulle säker gilla en fika (så länge det finns fikabröd iaf)
     Absolut! I alla fall för min del. Hjalle är ju med ibland.
  • Duntoffla
    VeraP skrev 2008-02-22 10:17:52 följande:
    Vad sägs om Panorama - högst upp plan 5 i Kulturhuset? Riktigt god lunch - getosttoasten... mums!
    Då spikar vi det för onsdagen då? Så kan vi ta något annat ställe nästa gång. *omväxling förnöjer*
  • Duntoffla
    Tejja skrev 2008-02-22 13:41:27 följande:
    Alva och Dante fullkomligt ÄLSKAR kulturhuset. Låter som en bra sportlovsaktivitet. Mamma och bebis fikar och barnen är en trappa ner på "Rum för Barn" och leker! Lenpin, då kan de ju leka ihop!
     Superbra ju! Tror att de ska ha massa extra sportlovsaktiviteter där också.
  • Duntoffla
    VeraP skrev 2008-02-23 08:44:02 följande:
    Vågar ju inte annat nu när det blev Kulturhuset. Fika onsdag 27/2 kl 13.00 på Panorama (Kulturhuset)DunisFiffiluran Girle (Stina o Maja)FL Lisa (Lisa och Alvin) Tejja (Therese o Neah)Vera (Verica & Milo)
     Nä, nu har du dragit dit alla!
Svar på tråden Fika-tråd för oss Stockholmare som fått barn sep/okt 07 **DEL 4**