• Anonym (Onanist)

Påkommen onani.

1)Har ni någon gång blivit påkommena när ni onanerat, typ ute.
    2)Har ni någon gång upptäckt någon som onanerat? Blev ni tända av att se det?

• Svar på tråden Påkommen onani.
  • W W
    Don38 skrev 2008-01-07 18:45:12 följande:
    Ibland behöver man kanske bara bry sig om sig själv :)
    Precis (:
  • Kallemannen

Var det en blottare eller hur gick det till eftersom du tyckte att han kränkte dej?

Anonym (inte kul) skrev 2008-01-07 17:11:52 följande:

1. Nej2. Ja, det var väldigt obehagligt! Han fick tydligen en kick av att jag såg honom och började spruta. Inte alls trevligt att ofrivilligt ge någon sexuell njutning, upplevde det som mycket kränkande.
  • Anonym (Onanist)

Av din sambo eller ute av andra? Berätta mer!

IsDimma skrev 2008-01-07 16:58:03 följande:
    jag har blivit upptäckt så många gånger att jag slutat räkna *försöker se oskyldig ut men misslyckas kapitalt* o upptäckt folk en del gånger också, tänd en del gånger (de allra flesta), inte så tänd när jag upptäckt bla min lillebror..
  • Anonym (runkburk)
    IsDimma skrev 2008-01-07 18:33:23 följande:
    Anonym skrev 2008-01-07 17:24:11 följande:
    det handlar med största sannolikhet inte om att inte duga.. att onanera är mänskligt o fullt normalt.. o handlar inte om att inte tända på sin partner för att han/hon inte vill ha sex just då.. man orkar kanske inte alltid ha sex för hur man än ser på saken så krävs det mkt mer av en då än vad det gör om man tar hand om det själv.
    [/citat]

Kan man runka kan man kn**la, om sambon är hemma. Man behöver inte alltid köra marathon eller göra akrobatiska övningar när man har sex.
    Don38 skrev 2008-01-07 18:45:12 följande:
    [citat]
    Ibland behöver man kanske bara bry sig om sig själv :)
    Även när det kan såra sambon? Egoistiskt.
  • Janne77

Haha! Kom och tänka på en sak vid frågan om man blivit påkommen att onanera.
    Jag körde bil från jobbet en dag, och satt väldigt obekvämt. Jag körde en gammal bil som jag alltid frös a**let av mig i, så jag hade lagt en filt under rumpan som nu hade knövlat till sig. Vid ett stoppljus försökte jag fixa till det med ena handen, så jag höll på där mellan benen. Bredvid mig stannar en medelålders man, som måste trott att jag gjort något helt annat, för när jag tittade upp satt han och log och asgarvade!
    Pinsamt även fast jag inte hade gjort något :)

• W W

Anonym (Onanist) skrev 2008-01-08 07:45:54 följande:

Av din sambo eller ute av andra? Berätta mer!
    blivit upptäck av pojkvänner, det har brukat sluta i sängen ;)

blivit upptäckt av kompisar, mamma, brorsan, en lärare på skolan (då höll jag på å dö)..
  • W W

Anonym (runkburk) skrev 2008-01-08 08:13:48 följande:

Även när det kan såra sambon? Egoistiskt.
    men varför sårar det?

o ja, jag vet att jag är egoistisk.. men det är människan överlag..

har man större sexbehov än partnern så måste det väl ändå vara bättre att onanera än att gå ut o vara otrogen alternativt att partnern ställer upp fast han/hon inte vill.. för att gå runt o vara otillfredställd hela tiden är inte roligt, tro mig jag vet (har haft vadslagning)
  • Evve80

1. Har inte blivit påkommen men har försatt mig i riskfyllda situationer för spänningens skull. Inte tillräckligt riskfyllda uppenbart...
    2. Att komma på sin far var INTE kul och inte ett dugg upphetsande. Snacka om att inte låtsas att man sett nån fast båda visste... usch.
    Mitt ex har jag kommit på några gånger, men blev inte störd av det. Känner inte att det inte skulle vara jag som räcker till, utan helt enkelt olika slags behov. Är ju inte helt oskyldig till sånt själv heller så...

Annars skulle det vara ganska kul att komma på nån om dom inte märkte att man såg...

• gnuttenn

ja jag blev en gång påkommen av min sambo.. Lite pinsamt. men sen gick det över till att vi hade sex..

• Anonym (runkburk)
    IsDimma skrev 2008-01-08 19:03:29 följande:
    Anonym (runkburk) skrev 2008-01-08 08:13:48 följande:
    men varför sårar det? o ja, jag vet att jag är egoistisk.. men det är människan överlag.. har man större sexbehov än partnern så måste det väl ändå vara bättre att onanera än att gå ut o vara otrogen alternativt att partnern ställer upp fast han/hon inte vill.. för att gå runt o vara otillfredställd hela tiden är inte roligt, tro mig jag vet (har haft vadslagning)
    Ja, får man ingen sex hemma är det klart man behöver onanera ist.
    Men har man njutbar sex med sin partner och ändå sätter sig och onanerar när sambon är hemma, tycker jag det är egoistiskt. Jag kan förstå att tjejen kan känna sig åsidosatt.
Svar på tråden Påkommen onani.