Påkommen onani.
1)Har ni någon gång blivit påkommena när ni onanerat, typ ute.
2)Har ni någon gång upptäckt någon som onanerat? Blev ni tända av att se det?
1)Har ni någon gång blivit påkommena när ni onanerat, typ ute.
2)Har ni någon gång upptäckt någon som onanerat? Blev ni tända av att se det?
Var det en blottare eller hur gick det till eftersom du tyckte att han kränkte dej?
Anonym (inte kul) skrev 2008-01-07 17:11:52 följande:
Av din sambo eller ute av andra? Berätta mer!
Haha! Kom och tänka på en sak vid frågan om man blivit påkommen att onanera.
Jag körde bil från jobbet en dag, och satt väldigt obekvämt. Jag körde en gammal bil som jag alltid frös a**let av mig i, så jag hade lagt en filt under rumpan som nu hade knövlat till sig. Vid ett stoppljus försökte jag fixa till det med ena handen, så jag höll på där mellan benen. Bredvid mig stannar en medelålders man, som måste trott att jag gjort något helt annat, för när jag tittade upp satt han och log och asgarvade!
Pinsamt även fast jag inte hade gjort något :)
Anonym (Onanist) skrev 2008-01-08 07:45:54 följande:
Anonym (runkburk) skrev 2008-01-08 08:13:48 följande:
1. Har inte blivit påkommen men har försatt mig i riskfyllda situationer för spänningens skull. Inte tillräckligt riskfyllda uppenbart...
2. Att komma på sin far var INTE kul och inte ett dugg upphetsande. Snacka om att inte låtsas att man sett nån fast båda visste... usch.
Mitt ex har jag kommit på några gånger, men blev inte störd av det. Känner inte att det inte skulle vara jag som räcker till, utan helt enkelt olika slags behov. Är ju inte helt oskyldig till sånt själv heller så...
Annars skulle det vara ganska kul att komma på nån om dom inte märkte att man såg...
ja jag blev en gång påkommen av min sambo.. Lite pinsamt. men sen gick det över till att vi hade sex..