Påkommen onani.
1)Har ni någon gång blivit påkommena när ni onanerat, typ ute.
2)Har ni någon gång upptäckt någon som onanerat? Blev ni tända av att se det?
1)Har ni någon gång blivit påkommena när ni onanerat, typ ute.
2)Har ni någon gång upptäckt någon som onanerat? Blev ni tända av att se det?
Jag har kommit på min fru. Hon tyckte det var lite pinsamt.
I högstadiet hade vi en manlig lärare som tog på sig själv mellan benen där han trodde han satt gömd bakom katedern. Det var äckligt. flera tjejer reagerade och han fick sluta ganska snart.
Jag har (vad jag vet iaf) bara blivit påkommen en gång. Hade kommit ut ur duschen och hade inte brytt mig om att klä på mig något. Satte mig i vardagsrummet och började efter en stund ha lite mysigt med mig själv.
Mitt i akten fick jag en konstig känsla av att någon tittade på mig. Insåg att persiennerna som jag vanligtvis brukade dra ner på kvällarna fortfarande var uppdragna. Några meter utanför mitt fönster låg ett hotell och i ett av rummen ser jag två kvinnor som tittade på mig. Så fort de märkte att jag insett att jag var påkommen så vinkade de lite glatt. Jag lyfte ena handen i chock tillbaka, lyfte upp handduken från golvet och sprang ut från vardagsrummet.
Där och då tyckte jag det var väldigt pinsamt, men efteråt så tycker jag det är ganska upphetsande. Tyvärr bor jag inte kvar där längre, men bor jag på hotell är jag sällan speciellt noga med att dra för gardinerna hela vägen.
Jag har kommit på min fru. Hon tyckte det var lite pinsamt.
Hon vägrade totalt .. trots att hon tidigare släppt till med förklaringen att hon också hade behov .
Blev bara sex en gång per semester och då bara sars på tuttar eller mage.
Slickade henne varje gång men hon hade min kuk i munnen en gång på 14 år.
Tröttnade
Jag filmade mig själv när jag onanerade (av skäl vi skippar) så jag hade vandrat ut väldigt långt i vildmarken, just för att inte bli sedd. Bytte om till passande outfit, krigsmålade mig, Satte upp min mobil på stativ och började filma med bara korta avbrott för att se att jag var rätt i bild och byta vinkel.
Kände att någon tittade. Ett rådjur eller hjort stod och stirrade på mig. Tror det var en hona för den hade inga horn. Hon var kanske bara 7-10 meter bort, stod stilla och såg så jäkla dömande ut.