• Anonym (Onanist)

Påkommen onani.

1)Har ni någon gång blivit påkommena när ni onanerat, typ ute.
    2)Har ni någon gång upptäckt någon som onanerat? Blev ni tända av att se det?

• Svar på tråden Påkommen onani.
  • Jo01

Jag har kommit på min fru. Hon tyckte det var lite pinsamt. 

• Anonym (I högstadiet)

I högstadiet hade vi en manlig lärare som tog på sig själv mellan benen där han trodde han satt gömd bakom katedern. Det var äckligt. flera tjejer reagerade och han fick sluta ganska snart.

• Medelm8

Jag har (vad jag vet iaf) bara blivit påkommen en gång. Hade kommit ut ur duschen och hade inte brytt mig om att klä på mig något. Satte mig i vardagsrummet och började efter en stund ha lite mysigt med mig själv.
    Mitt i akten fick jag en konstig känsla av att någon tittade på mig. Insåg att persiennerna som jag vanligtvis brukade dra ner på kvällarna fortfarande var uppdragna. Några meter utanför mitt fönster låg ett hotell och i ett av rummen ser jag två kvinnor som tittade på mig. Så fort de märkte att jag insett att jag var påkommen så vinkade de lite glatt. Jag lyfte ena handen i chock tillbaka, lyfte upp handduken från golvet och sprang ut från vardagsrummet.
    Där och då tyckte jag det var väldigt pinsamt, men efteråt så tycker jag det är ganska upphetsande. Tyvärr bor jag inte kvar där längre, men bor jag på hotell är jag sällan speciellt noga med att dra för gardinerna hela vägen.

• Mimmi P
    Jo01 skrev 2023-09-06 21:45:18 följande:

Jag har kommit på min fru. Hon tyckte det var lite pinsamt. 

Pinsamt?
    Min man har kommit på mig många gånger.
    Men inte tycker jag det är pinsamt, när han sprutar på mig ha ha ha...

Skämt åsido. Han har kommit på mig när jag onanerat.
    Men det är bara mysigt, att vi kommer samtidigt ha ha ha...

Okej allvar. Har har råkat få syn på mig när jag onanerat för mig själv.
    Men jag bryr mig verkligen inte, för jag vet att han gillar det han ser.

Hur upplevde du att få syn på din fru medan hon onanerade?
    Hade hon någon gång onanerat inför dig när ni haft sex?
  • Jo01
    Mimmi P skrev 2023-09-13 02:55:31 följande:
    Pinsamt?
    Min man har kommit på mig många gånger.
    Men inte tycker jag det är pinsamt, när han sprutar på mig ha ha ha...

Skämt åsido. Han har kommit på mig när jag onanerat.
    Men det är bara mysigt, att vi kommer samtidigt ha ha ha...

Okej allvar. Har har råkat få syn på mig när jag onanerat för mig själv.
    Men jag bryr mig verkligen inte, för jag vet att han gillar det han ser.

Hur upplevde du att få syn på din fru medan hon onanerade?
    Hade hon någon gång onanerat inför dig när ni haft sex?
    Jag vet ju att hon onanerar ganska ofta. 2-3 Men hon tyckte det var lite pinsamt eftersom hon trodde jag gått hemifrån och råkade se när hon låg med benen rejält isär och smekte.

Ja hon har onanerat inför mig. Både när vi har sex, och när vi inte har haft sex. Som exempelvis, när jag stigit upp före henne på morgonen och hon legat i sängen och varit kåt. Då har hon sagt jag är kåt och nu smeker jag mig.
  • Mimmi P
    Jo01 skrev 2023-09-13 21:55:16 följande:
    Jag vet ju att hon onanerar ganska ofta. 2-3 Men hon tyckte det var lite pinsamt eftersom hon trodde jag gått hemifrån och råkade se när hon låg med benen rejält isär och smekte.

Ja hon har onanerat inför mig. Både när vi har sex, och när vi inte har haft sex. Som exempelvis, när jag stigit upp före henne på morgonen och hon legat i sängen och varit kåt. Då har hon sagt jag är kåt och nu smeker jag mig.
    Okej, så att det blev lite pinsamt var mer för att hon blev överrumplad för att hon trodde hon var ensam hemma, än för det hon gjorde. Jag förstår hur hon kände. Har hänt mig också några gånger. Är partnern hemma när man håller på så är man nästan lite beredd att bli påkommen och då spelar det ingen roll.

Hur reagerade du när du såg henne? 
    Tittade du en stund eller såg hon dig direkt?

Min man säger att han alltid blir kåt när han ser mig onanera, framförallt när jag inte har en aning om att han tittar. 
  • Jo01
    Mimmi P skrev 2023-09-14 18:54:03 följande:
    Okej, så att det blev lite pinsamt var mer för att hon blev överrumplad för att hon trodde hon var ensam hemma, än för det hon gjorde. Jag förstår hur hon kände. Har hänt mig också några gånger. Är partnern hemma när man håller på så är man nästan lite beredd att bli påkommen och då spelar det ingen roll.

Hur reagerade du när du såg henne? 
    Tittade du en stund eller såg hon dig direkt?

Min man säger att han alltid blir kåt när han ser mig onanera, framförallt när jag inte har en aning om att han tittar. 
    Hon såg mig direkt och stannade upp. Då sa jag till henne att fortsätta och jag tittade lite.  Sedan gick jag ut och hörde att hon fick orgasm när jag precis lämnat rummet. Jag blir också kåt när jag ser hur hon smeker sig och njuter.

Så är det ju, är partnern hemma så spelar det ju inte så stor roll. Ibland kan man till och med önska att bli på kommen, så man kan få hjälp eller hjälpa till. 

Brukar din man hjälp dig om du blir påkommen?
    Vad gör han i så fall? 
  • Anonym (?)

Hon vägrade totalt .. trots att hon tidigare släppt till med förklaringen att hon också hade behov .
    Blev bara sex en gång per semester och då bara sars på tuttar eller mage.
    Slickade henne varje gång men hon hade min kuk i munnen en gång på 14 år.
    Tröttnade

• Mimmi P
    Jo01 skrev 2023-09-17 21:07:32 följande:
    Hon såg mig direkt och stannade upp. Då sa jag till henne att fortsätta och jag tittade lite.  Sedan gick jag ut och hörde att hon fick orgasm när jag precis lämnat rummet. Jag blir också kåt när jag ser hur hon smeker sig och njuter.

Så är det ju, är partnern hemma så spelar det ju inte så stor roll. Ibland kan man till och med önska att bli på kommen, så man kan få hjälp eller hjälpa till. 

Brukar din man hjälp dig om du blir påkommen?
    Vad gör han i så fall? 
    Jovisst, ibland kan man lämna sovrumsdörren lite extra på glänt för att man vill bli påkommen, ibland blir man påkommen ändå.

Upptäcker han mig så hjälper han mig alltid om han får. Då brukar han ta över handarbetet som jag själv håller på med och fortsätter tills jag kommer, eller så kommer han in i mig och får mig att komma på det sättet.

Ibland låter jag inte honom hjälpa mig bara för att retas. För jag vet hur kåt och frustrerad han blir då. Då slutar det oftast med att det är jag som hjälper honom istället, när jag själv är klar. Men han kommer väldigt fort då, för jag vet inget som gör honom så snabbt och så kåt som när han ser mig onanera.
  • Anonym (Av ett rådjur eller en hjort)

Jag filmade mig själv när jag onanerade (av skäl vi skippar) så jag hade vandrat ut väldigt långt i vildmarken, just för att inte bli sedd. Bytte om till passande outfit, krigsmålade mig,  Satte upp min mobil på stativ och började filma med bara korta avbrott för att se att jag var rätt i bild och byta vinkel.

Kände att någon tittade. Ett rådjur eller hjort stod och stirrade på mig. Tror det var en hona för den hade inga horn. Hon var kanske bara 7-10 meter bort, stod stilla och såg så jäkla dömande ut.   

• Jo01
    Mimmi P skrev 2023-09-17 22:04:56 följande:
    Jovisst, ibland kan man lämna sovrumsdörren lite extra på glänt för att man vill bli påkommen, ibland blir man påkommen ändå.

Upptäcker han mig så hjälper han mig alltid om han får. Då brukar han ta över handarbetet som jag själv håller på med och fortsätter tills jag kommer, eller så kommer han in i mig och får mig att komma på det sättet.

Ibland låter jag inte honom hjälpa mig bara för att retas. För jag vet hur kåt och frustrerad han blir då. Då slutar det oftast med att det är jag som hjälper honom istället, när jag själv är klar. Men han kommer väldigt fort då, för jag vet inget som gör honom så snabbt och så kåt som när han ser mig onanera.
    Ibland när jag vill att min fru ska suga mig lite efter det att jag är nyduschad så går jag gå förbi henne naken, när hon till exempel sitter i vardagsrummet.  Då vet jag att hon alltid är sugen på att få ta den i munnen en liten stund. Nyduschad k*k triggar henne otroligt. 

Jag håller med din man. Alltid lika trevligt att få hjälpa till.

Brukar du hjälpa din manom du kommerpå honom? 
  • Mimmi P
    Jo01 skrev 2023-09-18 17:00:07 följande:
    Brukar du hjälpa din manom du kommerpå honom? 
    Ja varje gång. Men det är ytterst få gånger det har hänt. Är han kåt och jag är hemma så vill han hellre att jag är med, än att han själv kör solo.
Svar på tråden Påkommen onani.