Påkommen onani.
1)Har ni någon gång blivit påkommena när ni onanerat, typ ute.
2)Har ni någon gång upptäckt någon som onanerat? Blev ni tända av att se det?
1)Har ni någon gång blivit påkommena när ni onanerat, typ ute.
2)Har ni någon gång upptäckt någon som onanerat? Blev ni tända av att se det?
anonym mums. Men samtidigt måste man kunna få ha en stund för sig själv också. De är kanske inte alltid man vill ha sex. Utan bara dra en runk för sig själv. unnar du inte din man/sambo att göra de ?
jag kom på min sambo när hon onanerade med en roll on flaska. hon hade nästan hela inne. jag gick in och frågade om hon ville ha en riktig i sig istället.
när vi går i affären i bland och man ser rollon flaskor, blir man sambo generad och går, jag fnissar lite.
1. Inte vad jag vet.. men är lite nervös att grannarna tvärsöver sett mig när jag suttit och runkat framför datorn. Vet inte hur pass väl man ser in.
2.Nej. TYVÄRR! Det är en av mina största fantasier att komma på någon tjej som onanerar. Så upphetsande att se en kvinna njuta ju!
Har sett sambon förstås men det är inte riktigt samma sak och då har jag ju vetat om det...
Den här fantasin gör ju att man tänder på webcamaktiviteter också men det törs jag inte hålla på med längre för då blir det inte nådigt om jag blir påkommen... haha men det är upphetsande mmmmm
Nä nu är jag ju kåt ju!
tror att jag har blivit påkommen i bilen engång.
tyvärr har jag aldrig kommit på någon.
den ende som kommit på mig e min man... han ville kolla tv jag hade lagt mig... låg i sovrummet me dildon.. han kom in.. stod o tittade, först märkte jag inget men tyckte d va lite pinsamt när jag öppnade ögonen.. ;) slutade dock me att han fortsatte jobbet me dildon på mig.
har även kommit på ett ex ligga o runka... stod o kollade på honom i dörrspringan till jag gick in o gav honom en riktig avsugning... som va uppskattad.
kom på en till gång, spelade in på mobilen när jag runkade men skickade det till fel person. hemsk ångest..
Ojdå, hur kändes det....