Hella; verkar som om du och jag går hand i hand just nu, jag fick oxå methargin av min läkare i onsdags eftersom jag fortfarande blöder 4v efter skrapningen... men jag märker inget av tabletterna, blöder varken mer eller mindre och inte gör det ont heller, vilket iofs är skönt, men jag vill ju få ut det som ska ut om det nu finns nåt kvar...
och i utredningen har vi oxå hittills samma resultat!
Tur att det finns privatklinik i Ua om du inte får behandling av landstinget, här i Linköping finns ingen vad jag vet, så jag är glad att ha en doktor som själv tror på heparin...
Vad gäller kontroller vid ny graviditet så är det ju vansinne att få ett VUL i vecka 7 och sen inget mer!!! Mitt sista embryo såg finfint ut i v 7, dog några dagar senare och kom inte ut förrän jag fick veta via VUL i v 12 att det var dött. Undrar hur länge min kropp skulle hållit kvar det om jag inte fått veta... Jag har svårt att tro att det BARA var en slump att jag inte blödde på 4v och sen när jag visste att det var kört började blöda en massa efter 2h.
Min läkare sa dessutom att man i studier har sett positiv effekt av gott omhändertagande efter flera missfall. Alltså att det skulle minska risken för nytt missfall. Vi borde alltså få vara VIP på kvinnoklinikerna!