• MagdaA

saras måbra-tråd keeps going stronger

Blev ingen promenad i eftermiddags. eller jo, 10 minuter. förkylda pojken bara grät så jag gick in igen, maken tog dock en lite längre tur med hunden. MEN, i kväll blev det 30 min ct + att jag va upp på vinden och hämtade mina gummiband + gymball så jag körde lite övningar efter. shit va svårt de va att hålla balansen me bollen! Träningssak, så det blir ju säkert bättre efter lite övning. Alex satt på golvet och tittade fundersamt på mig och undrade vad jag höll på med. Sen badade vi tillsammans, de va mysigt.

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • MagdaA

Måndagsrapport: -0,4 kg och -1 cm i midjan. Det går åt rätt håll iaf! Ny vecka, nya friska tag! Blir dock ingen promenad idag, håller mig inne med snoriga och hostiga pojken. Får bli crosstrainer + lite övningar istället.

• MagdaA

nån som har receptet på Anna Skippers Dinkelsemlor? Eller recept på några andra lite nyttigare semlor kanske...??

• MagdaA

Jag köpte ett par jeans på lindex i helgen, typ "vanliga" med lite stretch i. tvättade dom och nu när jag ska fålla dom serjag att det skiljer 2 cm i benlängd! 2 cm! det är ju massor! Nu spelar det ju iofs ingen roll när jag ändå måste fålla dom, men ändå! Kan man gå tillbaka å klaga på en sån grej när jag ändå ska klippa av dom? Risken är ju att jag bara får ett annat par och det ger ju liksom inget när dom ändå ska fållas...

• MagdaA

Jessi: ja alltså, dom är olika långa. märkte de ju inte när jag provade eftersom jag vek upp dom lite snabbt, måste ju ändå fållas.

• MagdaA

annika: de vet jag inte, mätte inte. men det kan väl inte krympa så olika?

strumpan: tack!

• MagdaA

Tina: men vännen, har du inte bett maken bygga en ramp eller hiss åt dig ännu så du kan packa ner barnen i vagnen inne och sen fint rulla ut!

Nilla: såg dig också framför mig! haha, ska testa de jag också. Men då måste jag nog stå och säga så på affären när vi är och handlar

• MagdaA

Tina: hus? flytta? Era TOKAR! Ni som stått i så med renovering å grejer!!!

• MagdaA

Tina: ni är tokiga iaf! Men vad är det för fel på det huset ni har nu då?

• MagdaA

30 min ct ikväll. dusch nu innan sängen.

emmamaria: härligt att få ta i lite extra!

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger