saras måbra-tråd keeps going stronger
SE: kommer inte in på din pres längre
SE: kommer inte in på din pres längre
Tina: huvva för ont i halsen Hoppas du blir piggare snart! Tycker de va bra att du hade en unnardag igår, de var du verkligen värd!
Kallare här idag, -8 grader, men jag tänker ändå ta en promenad sen när Alex ska sova.
Vi var på kalas igår, Alex somnade inte förns 22, åt välling vid 05.30 och somnade om efter en halvtimmes surr, sov till 9! Då väckte vi honom, så jag har fått sova massor i natt! Det behövde jag verkligen! Vaknade av att maken hade kokat ägg och dukat fram frukost
SE: nix nix, kan inte komma in på dit konto. Kolla så att du stavat mitt nick rätt och inte lagt till några mellanslag...
Nu har jag varit ute på en rask promenad i det UNDERBARA vädret! -6 grader, nysnöat och strålande sol! Så vackert här ute i skogen då! 1 timme och 20 min blev det. När Alex vaknar ska vi äta gröt-lunch
SE: nått knas är det för jag kommer fortfarande inte in...
emmamaria: på dagiset? jobbar du på dagis? Jag har inte skrivit våran matsedel än, men nån dag blir det iaf curryfisk och potatis. Mycket enkelt och mycket gott! har receptet i min blogg.
emmamaria: jaha. ja då kan jag förstå om det är mycket att stå i. men curryfisken går nog hem hos barnen också tror jag. fråga kaksmulan, hon har gjort den till sina barn tror jag.
Tina: KRAM till dig! inge roligt att du ska må så dåligt! Å hälsa maken att han stannar hemma i morgon coh hjälper dig med barnen om du inte mår bättre!
SE: hade så gärna velat se bilderna ni tog på gymmet, men jag provade nu igen och jag kommer inte in på din sida...
Kaya: KRYA-PÅ-DIG-KRAM tilll dig också! Inge roligt med alla förkylningar och virus som går nu. huvva! Hoppas du blir frisk snart!!
hej. i natt har jag haft den VÄRSTA natten i mitt liv! Vaknade kl 01 och mådde jätte illa! Yr och alldelens kallsvettig. Allting snurrade och jag kände hela tiden hur jag höll på att kräkas. Var som den värsta fyllan man kan tänka sig fast 100 gånger värre! Ville gå till toan men när jag satte mig upp blev det bara värre så Micke fick hämta en hink åt mig. Han ringe sjukvårdsupplysningen och dom tyckte jag skulle komma in, men inte en chans att jag hade tagit mig ut till bilen! Lugnade ner sig efter ca 2 timmar och jag kunde somna, slumrade fram till 07 när Alex ville kliva upp. Mår inte bra nu heller. lätt illamående och yr. INte kräkts nått dock. Micke är hemma idag, orkar itne ta hand om Alex själv. Ringt vc och dom borde ringa upp när som helst. Fattar itne vad det kan vara, mådde verkligen riktigt riktigt dåligt!
Vägde mig iaf i morse, -0,4 kg, nått pos iaf!
Tina: KRAM!!! Hoppas du kryar på dig!