• MagdaA

saras måbra-tråd keeps going stronger

hej hej! idag har vi varit iväg jag och pojken. fick tid hos läkaren på vc så hon fick lyssna på alex. han är ju föryld och hostar. men det lät bra. han hostar ju, men inget som behövde medicineras som det ser ut nu. vi avvaktar och ser hur det är om några dagar. sen var vi och storhandlade. ska bjuda mor + far + syster på middag i helgen när dom kommer ner och hälsar på. handlade endel till alex också, ska göra egen barnmat hade jag tänkt. sen åkte vi till farmor, alex fick gröt där och jag fick supergod lunch! paj med rkt lax och färsk spenat! efteråt fick jag kiwisoppa! den va supergod, passar nog utmärkt en varm sommardag

inte hunnit med nån motion idag men jag hoppas hinna ett pass på ct:n i kväll.

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • MagdaA

Nilla: nej tyvärr inte. men jag skulle få recept på pajen så jag kan be att få på soppan också. hon förklarade hur man gjorde och det lät inte så svårt.

• MagdaA

Tina: haha, så TUVA har brakat lös Ja de va ju lite kompiskt.

6628: va duktig du är! Å visst är det härligt med en sån kick!

Hade tänkte skippa träningen ikväll, men nu blev jag sugen när jag läser hur duktiga ni andra är! så nu blir det ett ct pass.

• MagdaA

35 min på crosstrainern. GLAD att jag tog mig i kragen och bytte om

• MagdaA

SE: måste säga att det är så kul att du kommit igång med gym-träningen! Minns hur det var för typ ett år sen då du inte pallade att gå dit, men nu har du hittat styrkan, härligt!

jag har länge velat börja träna på gymmet igen. MÅSTE träna upp ryggen innan jag ska börja jobba igen, annars kommer den braka direkt. Vi har ett litet gym på banken som ligger här ute i skogen. Enkelt, inga värsting-grejer, men det duger helt klart. billigt dessutom! Nu har jag bestämt att jag SKA börja igen! 2 ggr/vecka till att börja med. 1 pass får Alex följa med. går ju att testa iaf. får ta med en filt + lite leksaker så kan man ju hoppas att han kan roa sig en stund. det andra passet tar jag på helgen så får alex va hemma med pappa då. sen kan jag ju åka på kvällen när han somnat, blir iofs ganska sent, men det går om man vill!

Sängen nu. natt natt!

• MagdaA

Här får vi se om det hinns med nån tränging idag, kanske i kväll i så fall. massor att göra medan Alex sover och i em ska vi in till stan och köpa lite grejer till vår nya fina hall

Tina: 5,8 kg, wow! Va duktig du är! Kämpa vidare nu tjejen!!!

JJ: ja det är så skönt efteråt!

• MagdaA

Tina: tror det var typ 10 och 12-13 kg dom givk ner. tappade ca 20 cm vardera i midjan.

• MagdaA

Kände mig ju risig i tisdags, men det gick över då. verkar dock vara tillbaka nu förkylnings-känsla i kroppen. trött, slö, ont i halsen...bläääää jag som vill träna! men det blir ingen ct idag, får se hur jag känner mig i kväll.

• MagdaA

blä blä blä! det här bådar inte gott. Nu har jag fått världens värk i benen Får ofta de i samband med förkylning. Känns som jag har sprungit typ 3 mil eller nått...

• MagdaA

typ snöstorm här, mysigt. Så länge man sitter inne iaf Men enligt vädret ska de bli fint väder i morgon, hoppas på de för jag skulle vilja ta en lång promenad. Micke ska ut å köra skoter med några kompisar i morgon.

Nu ska jag ta ett ryck i köket...diska. lämnade middagsdisken och åkte på kalas tidigare i kväll...

6628: ska du få en ct? perfekt ju! hoppas du gillar den!

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger