• MagdaA

saras måbra-tråd keeps going stronger

morrn morrn. hade planerat en långpromenad idag men vaknade å mår skit Antagligen fått samma förkylning som sonen så jag tänker lägga mig på sängen när han ska sova sen vid 11. känns trist, var ju så sugen på att gå ut

TIna: -0,2 kg är bättre än +! Du är jätteduktig ju! kämpa på vännen! 5,5 kg sen nyår är massor!

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • MagdaA

Jag fryyyyser! Slumrat på sängen en timme nu medan sonen sover. Han borde vakna nu snart så då är det gröt-dax, sen ska jag äta. blir nog gröt åt mig också.

JJ: jag gick upp 20 kg men då fick ajag iofs inte ens gå till brevlådan. 15 kg är ju normalt, så gräm dig inte över de, de fixar du sen. Skönt att trycket hållersig stabilt!

• MagdaA

SE: jo, troligtvis nån förkylningsskit Alex blev ju sjuk natten till söndag, han snorar och histar. jag är än så länge bara slö och måt lite illa... lite snuvig. Ja... menar du den grårutiga tunikan med knappar? från kappahl.... 67 kg vägde jag då! vore en dröm att komma ner dit igen!

• MagdaA

Tina: ja kanske... hoppas på 70 till att börja med, en bit kvar till dess dock. Men jag tar det i min lugna takt!

Slumrade när Alex sov mitt på dan och nu känner jag mig betydligt piggare, hoppas det inte blir värre igen bara.

gröt på fiberhavregryn till lunch. 2 mackor med leverpastej till mellis. blir ugnspankaka till middag, på dinkelmjöl.

• MagdaA

Tina: tack vännen! Du är också duktig! tid för msn förresten?

• MagdaA

Jag tog en vilodag igår. Mådde inte riktigt hundra, kände att kroppen behövde en lugn kväll. Mår mycket bättre idag, dessutom fått sova ganska bra i natt och det gör så stor skillnad på orken!

Håller oss inne idag, -10 grader, iofs inte så farligt, men Alex är så snorig och hostig så han får sova inne, han sover dessutom bättre då.

Blir ett pass på ct´n istället. Tror jag passar på medan han sover så kan jag slappa ivkäll istället

Tina: säger som övriga, byt till dinkel Jag brukar göra pannkaka på dinkel också, men passar på att göra smeten när Micke inte ser, för vet han inte om det så klagar han inte på smaken

• MagdaA

dagens ct-pass avklarat. ökade med 5 min så det blev 35 min idag. lunch lite senare blir fiberhavregröt med russin och mjölk.

• MagdaA

Missisola: KRAM vännen! Vet inte heller vad det handlar om men jag hoppas det blir bättre snart!

• MagdaA

Missisola: jobbigt! Tänker på dig! Så jobbigt när kroppen inte funkar som den ska. Har du haft tressel tidigare också? "Till åren" de va ju också ett sätt att uttrycka sig. Får man fråga hur gammal du är?

• MagdaA
    Missisola skrev 2008-01-30 21:36:17 följande:
    Magda: jag är 35   gammal va....undrar om jag är äldst i tråden!
    inte gammal, men lagom mogen Å inte alls för gammal för att få barn! Min mamma var 43 när hon fick sista.... 7:e barnet.
Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger