• clinan

saras måbra-tråd keeps going stronger

har en fråga till er angående cashewnötter. Bland naturgodiset finns ju numera smaksatta cashewnötter (har kanske funnits länge, men jag har upptäckt det först nu ) inte sånna med choklad o yoghurt utan med olika sorters kryddor så som bbq och chili lime. Funkar dessa likabra att äta som de naturella eller är dessa superonyttiga??

Anledningen till att jag frågar är att jag inte tycker om naturella speciellt myckte men dessa tycker jag är gudomligt goda

• clinan

SE

Stort stort GRATTIS till din lyckade casting!

• clinan

sitter och filosoferar lite över veckan hittills. Och resultatet av det är att jag är nöjd! MYCKET nöjd. Det enda onyttiga som slinkit ner är lite glass o en chokladkaka. Men med tanke på vad som BRUKAR slinka ner så är det som en fis i rymden det som åkt ner nu. men visst, det kunnit varit bättre, att inget onyttigt alls hade åkt ner.

Ingen som vet det här med smaksatta cashewnötter?? Har nämligen hittat dem som kvällssnacks som verkligen funkar och att jag inte blir sugen på något annat. Äter inte många MAX en näve.

Ikväll är det core som gäller, får försöka hitta nåt att äta medans jag kör hem från skolan. Slutar först 16:00 alltså inte hemma förrän 17:00 vilket är rent för sent att äta för mig då träningen börjar 18:30

Jag ska nog be min sambo att gömma den där JÄKLA vågen (vet att diskussionen varit upp förr) har aldrig sett mig som beroende av den. Men visst fan e jag de. Varje morgon denna veckan har jag ställt mig på den, varje gång jag varit på toa, varje kväll. Hela jävla tiden (ursäkta svordomar men jag blir så arg på mig själv) så nu medans jag är i skolan får han gömma den. Det är en sån med inbyggda batterier så de går inte att plocka ut tyvärr.

• clinan

Kakis

så synd att de är onyttiga, då får jag väl sitta o mumsa på lite naturella i alla fall, eller så tar jag en apelsin istället

Är det i kryddorna det är transfetter eller det är kanske inte kryddor?!

• clinan

Kakis

såg programmet och var så irriterad hela tiden typ, förstår egentligen inte varför jag tittade färdigt. Varför skulle HON som egentligen inte hade någon övervikt få maten hemkörd OCH en personlig tränare? Varför ens slösa pengar på en sån arrogant diva som hon verkligen betedde sig som.

Varför kan inte en till exempel ensamstående småbarns mamma få samma förutsättningar? Det får man itne se att de får maten hemkörd, nä de ska stå och laga allting själva från gruden.

Nä fy det blev bara löjligt på nåt vis!

Sambon glömde att gömma vågen igår så jag har hunnit ställa mig på den några gånger till, fattar inte att det kan vara så svårt. Men idag MÅSTE Han göra det, bara e så. 1 april är dagen då jag tidigast får väga mig igen. Därmed basta!

• clinan

ja, det blir lätt några gånger om dagen. Är nog beroende av den börjar jag tro!

Men idag ska den väck!

• clinan

6628

Stort grattis till din viktminskning!!

• clinan

Detta är första fredagen på LÄNGE som vi inte äter godis. Har ätit morotskaka, iofs två bitar MEN jag anser att det är bättre än godis. För mig är det så i alla fall, för kakor kan jag ha kontroll över men INTE godis. Så jag är mer än nöjd!

Imorgon ska jag och Thea gå och titta på barnteater sen ska vi äta nån typ av lunch förmodligen hamburgare (det gör jag VÄLDIGT sällan) sen ska vi in till affären och handla lördagsgodis, ska bli både gott och mysigt!

För övrigt så tänkte jag hinna med en lång promenade innan frukost imorgon. Sen nästa vecka ska jag verkligen köra stenhårt med motionscykeln då sambon jobbar kväll. Känner nu att fettet är ännu sladdrigare än vad det brukar vara (ett tecken på att det håller på att förbrännas) så jag är glad, MEN det känns inte bra med sladdrigt fett så jag forstätter köra stenhårt! Vill ha väck de sista kilona innan vi börjar på barn nummer 2, vilket inte är alls så långt bort

• clinan

annika

jätte bra att du stod emot godissugen!! Verkligen strongt gjort!! Stor kram till dig!

• clinan

Nyss inkommen från en promenad! Pressade mig själv, va så trött och hängig men gick ut ändå och gick en låååång runda. Enligt jogg skulle den vara 9,5 km lång. NÖJD

I morse gick jag en liten runda på typ 2 km så det har blivit mycket promenad idag

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger