sitter och filosoferar lite över veckan hittills. Och resultatet av det är att jag är nöjd! MYCKET nöjd. Det enda onyttiga som slinkit ner är lite glass o en chokladkaka. Men med tanke på vad som BRUKAR slinka ner så är det som en fis i rymden det som åkt ner nu. men visst, det kunnit varit bättre, att inget onyttigt alls hade åkt ner.
Ingen som vet det här med smaksatta cashewnötter?? Har nämligen hittat dem som kvällssnacks som verkligen funkar och att jag inte blir sugen på något annat. Äter inte många MAX en näve.
Ikväll är det core som gäller, får försöka hitta nåt att äta medans jag kör hem från skolan. Slutar först 16:00 alltså inte hemma förrän 17:00 vilket är rent för sent att äta för mig då träningen börjar 18:30
Jag ska nog be min sambo att gömma den där JÄKLA vågen (vet att diskussionen varit upp förr) har aldrig sett mig som beroende av den. Men visst fan e jag de. Varje morgon denna veckan har jag ställt mig på den, varje gång jag varit på toa, varje kväll. Hela jävla tiden (ursäkta svordomar men jag blir så arg på mig själv) så nu medans jag är i skolan får han gömma den. Det är en sån med inbyggda batterier så de går inte att plocka ut tyvärr.