• clinan

saras måbra-tråd keeps going stronger

sara lois

kul att man kan inspirera!

• clinan

skivstångspass avklarat. La på extra på sista låten, blev 12,5 kg. NÖJD!

Känns REJÄLT i armar och ben nu!

Imorgon ska vi iväg och shoppa hela familjen på novalund, ska bli så skoj!!

• clinan

Annelie

Nä vi bor i Onslunda utanför Tomelilla. En liten håla tar typ 45 minuter in till Lund!

• clinan

SE
    jobbigt det där med döden, men tycker det är otroligt starkt av dig att genomfört allt du gjort ändå idag!

Har varit och kollat på märkesoutlet idag, en affär som bara säljer märkessportkläder till typ halva priset. Men tyvärr har vi inte så mycket pengar nu så jag kan inte handla. Men jag skulle kunna shoppa hur mycket som helst! Håller på att spara massa pengar så att jag kan köpa massa nytt sen LÄNGTAR!

• clinan

usch o fy för sjukdomar. Thea har haft halsfluss och tog sin sista pencillin imorse, men igår började hon bli sjuk igen. Jätte förkyld och slemmig hosta och feber. Jag somnade vid halv tolv igår (sent för mig) och hon vaknade o hostade typ halv sex, sen kunde varken hon eller jag somna om. Kommer bli en seg dag idag.

Men jag trotsade min trötthet och satte mig på motionscykeln när Thea ville se film så jag cyklade 1 mil, känns lite bättre i alla fall!

Hoppas ni får en trevlig lördag!!

• clinan

Evenstar

vad sägs om att bara njuta av ledigheten och att du inte några måsten bara ett tips

• clinan

har så fruktansvärt ont i min rygg och nedre delen av magen vet inte riktigt varför. Kan det bero på att jag slutat med p-piller, nån som vet? Ont gör det i alla fall.

Har varit ute och gått typ 3,5 km med hund o vagn, TUNGT. blåser ju som tusan och bara motvind hela vägen hem. Svettigt, men skönt!

• clinan

va hos doktorn innan o lämnade urinprov, visade att där va något som irriterade. De skulle skicka det på odling så får vi se. Har sånt tryck i blåsan så jag känns konstant kissnödig och när jag sätter mig ner känns det som att jag sätter mig på nåt vasst.

Gnäll va där här Har inte blivit någon motion alls idag, har varit i skolan hela dan och nu är sambon och repar så jag är ensam med Thea.

• clinan

Kul o se dig kaksmulan!

Hoppas det blir lite lugnare framöver!

• clinan

6628

usch, det låter inget skoj. Är som dig och inte gärna äter en massa tabletter, men när det verkligen behövs då är det rätt bra att ta något som lindrar!! Hoppas det går över igen!!

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger