• clinan

saras måbra-tråd keeps going stronger

motionen idag har blivit 2 runder med vovven. Varje runda cirka 4 km, så alltså typ 8 km prommis idag. Ingen annan motion förutom det. Imorgon däremot blir det 1 runda med vovven (sambon tar den andra då jag är i skolan) och skivstångspass på friskis.

Planen är att jag ska springa en 5 km's runda denna veckan, har inte bestämt mig för vilken dag bara. Tror det blir fredag eller lördag.

• clinan

tycker den typen av skor är jätte fina! Fast jag såg ett par andra som ser ut som de du har bild på, fast de kostade inte mer än 450 på märkesoutlet

• clinan

här grillas oxå året om. Vi grillar alltid på annandag jul har en sån murgrill, fast den håller på att braka ihop nu, så vi ska riva den och sen köpa en ny och sätta vid vår nya ingång istället! inga grejer som man flyttar runt sådär bara

Grillat är gott och smidigt!

• clinan

Usch o fy för magsjuka, hoppas du blir frisk snabbt Magda! Glöm inte att drick!

JJ
    Det lät smarrigt vi åt en liten valentin bit som förmiddagsfika. Sambon jobbar kväll så han kör snart så det blir jag och Thea som busar på som vanligt!

• clinan

en tanke slog mig igår när jag var på skivstångspass. I sista låten kör man endast ben, andra gånger har jag kört på typ 5 kg eller max 7 kg, men igår tog jag 10 kg istället. Är ju vääääldigt många repetitioner så trött blir man även om man bara tar 5 kg. Men jag utmanade mig själv och körde djupa knäböj. Under tiden jag stod där så kom jag till att tänka på att jag gått ner 34 kg, alltså skulle jag egentligen haft 24 kg till på stången för att väga som jag gjorde från början.

Jag böjde ännu djupare och tog i ännu mer och gick därifrån med stolt hållning. De där 34 kg kommer ALDRIG på min kropp igen!

• clinan

Tack! nu orkar jag väl knappt lyfta 34 kg helt otroligt vad man gör mot sin stackars kropp. Tur att jag kom till insikt och gick ner!

Ingen som har bra tips på påskmaskerad kläder? Dottern ska ha det om 1 månad, men tycker om att vara ute i god tid. Vill gärna köpa kläder som jag kan använda sen efteråt oxå. Behöver ju inte vara någon utklädnad på så vis utan bara något som är lite med påsk-aktigt!

• clinan

här har det inte hänt mycket!!

Själv har jag städad i källaren idag, massa kartonger man samlar på sig. Blev två turer till soptippen med en fullastad bil. Så nu kan vi i alla fall gå där ner

För övrigt tar jag det lugnt, har blivit förkyld och det ganska så rejält. Huvudet dunkar och med en sambo som oxå är förkyld så... ja behöver ja säga mer?? Han är ju mer död än levande om man säger som så! Konstigt det där med män och sjukdomar.

• clinan

pussgurka

inte här på fl, mina före bilder är endast med bh och trosa, inget jag gärna lägga ut här. Har fortfarande en hel del kvar på magen som ska väck innan jag är helt nöjd. Så jag tycker inte att man ser så stor skillnad. Men förhoppningsvis syns det lite grann.

Ska försöka hitta någon tjockis bild på mig med mer kläder på och någon relativt ny bild som jag kan lägga ut under starka bilder.

Meddelar sen när jag hittat

• clinan

lovar att kolla över bilderna sen, har kollat lite nu, men hittar ingen riktigt bra! kollar vidare imorron!!

• clinan

magda

det där med envisa mor/far föräldrar känner jag igen, tyvärr

va på besök hos min mormor häromdagen och då pratade lite vi om hennes syster som varit sjuk i typ en månad. Lite med hjärtat och lite strul med hennes diabetes. Så sa mormor, ja Elsa börjar ju bli gammal nu så nu börjar sån komma. Elsa blir 82 i år och min mormor blir 89. Då sa jag till mormor, men mormor du tillhör ju oxå dem som är lite äldre. Det ville hon inte ens lyssna på. För någon vecka sen ramlade hon utanför affären och skadade sin axel (som tur var, så var det ingen fraktur och hon mår bättre nu) och då sa min syster till henne att hon kunde väl ha en rullator när hon ändå är ute och går. ICKE hon skulle ha, det är bara till för sånna som är gamla. Så vi lär nog inte få henne till att gå med en rullator,tyvärr. Hade kännts tryggare med en sån hos henne, för då kan hon ju ändå vila. Men hon är envis som synden denna kvinna. Men jag älskar henne så ändå!

Svar på tråden saras måbra-tråd keeps going stronger