saras måbra-tråd keeps going stronger
mätte rundan med bilen och då var den 9,8 km, litar nog mer på bilen än på jogg
mätte rundan med bilen och då var den 9,8 km, litar nog mer på bilen än på jogg
Idag har det endast blivit 3 km promenad. Imorgon är det tillbaka igen med hårda tag! Kör hårt under veckorna nu i mars framför allt! Vill verkligen gå ner de sista 5 förbaskade kilona!!
blir lång dag i skolan idag *suck* som om inte det vore nog så vaknade jag klockan 5 o kunde inte somna om. Känns som detta kommer bli en LÅÅÅÅNG dag. Blev ingen motion igår men ikväll tänkte jag cykla då jag tittar på Bygglov, behöver inte vara så långt bara att jag gör det!
Förresten så är vågen borta nu, har inte vägt mig sen i lördags morse. Kämpar på som tusan nu vill verkligen se resultat när vi väl tar fram den igen.
Fast jag ska faktiskt erkänna att jag både åt glass o popcorn igår kväll. Va så sugen och jag föll för sugen tyvärr. Men nya tag idag!
Annelie
Då kanske vi ses, ska oxå springa vårruset.
Har inte hunnit jogga så mycket som jag skulle vilja. Men jag sprang tjejknäcken förra året och det är 5,8 km och då sprang jag bara typ 3 gånger innan eller nåt sånt satsar inte på några supertider precis
jajamensan, på andra sidan
Nu är det ÄNTLIGEN helg! Har varit mycket denna veckan. Behöver läsa en massa böcker (skönlitteratur) denna helgen, men det ska nog gå bra ändå!
MOtionen denna veckan har endast varit promenader med vovven, skivstång i onsdags och core igår. Blir långrunder med vovven nu i helgen. Har inte haft tid till nåt annat!
Betty
Grattis till viktnedgången!!!
har unnat mig både igår och idag MEN känner mig piggare än någonsin. Har inte ätit massa skit i veckan måndag-torsdag
Fettet börjar bli ännu sladdrigare (ett tecken på att det förbränns) och det känns SKÖNT (fast ändå lite konstigt när hela kroppen dallrar, men på ett bra sätt) Ska bli roligt att se om det har hänt nånting den 1 april när jag ska väga mig igen!
Röstade på Perelli så jag är nöjd!
Nu blir det sängen, är trött som en gnu!!
Betty
Fy va skoj att ha det hemma!! Avis är jag
Motionen för idag är avklarad och det med råge Har cyklat 2 mil på motionscykeln och gått en väldigt rask promenad på 5 km med thea o vovven. Känns mycket bra!
Nu blir det duschen sen är det middag (rester från igår, kött o potatisgratäng)