saras måbra-tråd keeps going stronger
Tina: 2 timmar, härligt! Du är så duktig! Mindre kul med en påkörd hund! Var det jätte-illa? Men alltså, sprang den lös då eller?
Tina: 2 timmar, härligt! Du är så duktig! Mindre kul med en påkörd hund! Var det jätte-illa? Men alltså, sprang den lös då eller?
tog en långpromenad i förmiddags, och i kväll belv det 35 min på ct:n, skönt att var igång igen! Var iväg och veckohandlade efter middan så nu finns det fräsch frukt här hemma igen! snart dax för sängen. blir ingen promenad i morgon eftersom vi ska bort över dan, får bli ct i morgon kväll istället.
SE: vill också se bild på din nya tatuering! nyfien! Men jag tar mig fortfarande inte in på din pres...
Annelie: tråkigt med sjuuka barn, men du kanske behövde några lite lugnare dagar hemma, du har ju jobbat mycket nu ett tag! Skönt att hinna med sig själv lite också.
Jag har varit iväg på förmiddan så det blev ingen promenad idag, lite synd eftersom det är UNDERBART väder ute! -6 grader och strålande sol! Hoppas det är lika fint i morgon så kanske jag hinner ut då.
Tina: härligt! Va duktig du är!
Jag har varit på gymmet! Så skönt de va att få använda musklerna lite! Eller ja... dom muskler som fanns kvar
Åkte direkt efter middan så fick Alex va hemma med pappa. så skönt att få komma iväg och få lite egen tid! Känns redan i kroppen så jag undrar ju hur det känns i morgon!
Evenstar: riktigt fina! har du provat dom? är ju viktigare att dom är sköna än snygga... 1200:- är ju mycket pengar, tyvärr inget jag har nu...
jag har legat däckad sen kl 10.30. magsjuka. Fick ringa hem Micke från jobbet så han har tagit hand om Alex. börjar va på benen nu, men helt slut i hela kroppen och världens huvudvärk!
nä blä.... man ska inte säga att man mår bättre Nu kommer illamåendet igen!
Evenstar: jag mår SKIT. druckit några klunkar svagt te till middag... ska se om jag får i mig lite proviva senare i kväll, ska ta en lång varm dusch innan jag lägger mig sen.
Evenstar: ostbågar?! mår illa bara av tanken på de!
nä, nu ska jag lägga mig i soffan. ha en fin kväll allihopa.